کد خبر : 1849667 | 01 آبان 1401 ساعت 14:34 | 8.9K بازدید | 1 دیدگاه

علی کریمی نیمکت‌نشینِ کایسری؛

حسینی با گل در بازی سوپر لیگ

کایسری اسپور با حضور یک بازیکن ایرانی در ترکیب، دیدار مقابل کاسیم پاشا را آغاز می‌کند.

حسینی با گل در بازی سوپر لیگ

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته یازدهم سوپر لیگ ترکیه، تیم فوتبال کایسری اسپور که سید مجید حسینی و علی کریمی در آن عضویت دارند، از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه طیب اردوغان مقابل تیم رده یازدهمی کاسیم پاشا قرار خواهد گرفت.

سید مجید حسینی که پنج روز قبل در مسابقه مرحله سوم جام حذفی ترکیه موفق به گلزنی شده بود، در دیدار امروز مقابل کاسیم پاشا نیز در ترکیب ابتدایی کایسری اسپور قرار گرفته و از ابتدا در خط دفاعی بازی می‌کند.

مدافع ایرانی کایسری اسپور که در هشت مسابقه این فصل سوپر لیگ ترکیه به میدان رفته و دو مسابقه را به علت آسیب دیدگی از دست داده، مثل هفته‌های گذشته در ترکیب امروز دیدار با کاسیم پاشا دیده می‌شود.

علی کریمی، دیگر بازیکن ایرانی کایسری اسپور که در دیدار اخیرشان در جام حذفی پس از مدت‌ها شرایط بازی را به دست آورد و به‌عنوان یار جانشین وارد زمین شد، امروز مقابل کاسیم پاشا جزو نفرات ذخیره قرار گرفته است.

یاران حسینی و کریمی با پنج پیروزی، یک مساوی و چهار شکست در این فصل ۱۶ امتیازی و تیم هشتم جدول سوپر لیگ ترکیه هستند که در صورت برتری مقابل کاسیم پاشا امکان صعود یک تا سه پله‌ای آنها وجود دارد.

1755921

دیدگاه‌ها