کد خبر : 1849669 | 01 آبان 1401 ساعت 14:21 | 21.1K بازدید | 10 دیدگاه

در بارسلونا همه تلاشم را کردم

والورده: دوست دارم بارسا را ببریم، انگیزه انتقام ندارم

ارنستو والورده امشب به ورزشگاه نوکمپ بر می‌گردد و به عنوان مربی اتلتیک بیلبائو دوست دارد تیم سابق خود بارسلونا را شکست دهد.

والورده: دوست دارم بارسا را ببریم، انگیزه انتقام ندارم

به گزارش "ورزش سه"، ارنستو والورده بین تابستان 2017 تا ژانویه 2020 مربی بارسلونا بود. او با بارسا دو بار فاتح لالیگا شد ولی شکست های تلخ برابر رم و لیورپول در لیگ قهرمانان و ناکامی در سوپرجام اسپانیا در زمستان 2020 در نهایت باعث برکناری او شدند. جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس وقت باشگاه بارسلونا، پس از شکست بارسا از اتلتیکو در نیمه نهایی سوپرجام تصمیم به برکناری والورده گرفت و کیکه ستین جانشین او شد. تصمیمی که بعدها مشخص شد، درست نبوده و شرایط بارسا تغییر خاصی پیدا نکرد.

1723253

والورده حالا مربی بیلبائو است و امشب باید تیمش را در نوکمپ برابر بارسا هدایت کند. والورده در مورد این بازی گفت:«فقط دوست دارم برنده شویم و هیچ انگیزه انتقام‌جویی ندارم. می دانم کار سختی است چون بارسا در لالیگا شرایط خوبی دارد و نتایج مطلوبی گرفته است. در نهایت، این هم یک بازی مثل دیگر بازی هاست و تلاش می‌کنیم سه امتیازش را کسب کنیم هرچند می دانم بازگشت به نوکمپ و ملاقات دوباره با افرادی که با آنها خاطرات خوبی دارم، می تواند خاص باشد. قبل از بازی با آنها دست خواهم داد و سپس برای شکست دادن‌شان تلاش می‌کنم.»

والورده در پاسخ به این سوال که انتظار چه استقبالی از هواداران بارسا را دارد، گفت:«در نهایت هر کسی نظر خودش را دارد. من با بارسا دو قهرمانی قاطع در لالیگا کسب کردم و فاتح کوپا دل ری هم شدیم. مردم می توانند با این خاطرت خوب از من استقبال کنند و طبعا برخی هم دو ناکامی تلخ در لیگ قهرمانان را در ذهن‌شان دارند. به عنوان مربی بارسا همه تلاشم را برای موفقیت تیم کردم ولی در لیگ قهرمانان نتوانستیم نتایج دل‌خواه را بگیریم. من ترجیح می‌دهم خاطرات خوبم در بارسا را در ذهنم نگه دارم.»

دیدگاه‌ها