کد خبر : 1849691 | 01 آبان 1401 ساعت 15:54 | 29K بازدید | 4 دیدگاه

درخواست آسنسیو از آنچلوتی: پستم را عوض کن

مارکو آسنسیو شب گذشته برابر سویا به عنوان هافبک تهاجمی بازی کرد و پایه گذار گل دوم تیمش بود. او می گوید در این پست بهترین عملکرد را دارد.

درخواست آسنسیو از آنچلوتی: پستم را عوض کن

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در برنابئو موفق شد سویا را 3-1 شکست دهد و جایگاهش در صدر جدول لالیگا را مستحکم تر کند. در این بازی گل های رئال را لوکا مودریچ، لوکاس واسکز و فده والورده زدند، ضمن اینکه وینیسیوس هم دو پاس گل تماشایی داد اما نمی توان از نقش مارکو آسنسیو در این پیروزی نگفت. او در یک ربع پایانی بازی وارد زمین شد و بلافاصله پایه‌گذار گل دوم رئال شد. در حالی که بازی 1-1 مساوی بود، آسنسیو پاس عمقی خوبی برای وینیسیوس فرستاد و ستاره برزیلی هم پاس گل دوم رئال را به لوکاس داد. آسنسیو با دستور کارلو آنچلوتی در خط میانی و پشت مهاجمان بازی کرد.

1755901

آسنسیو در مورد پیروزی شب گذشته برابر سویا به مارکا گفت:«خوشحالم که برنده شدیم و اینکه توانستم در این پیروزی سهیم باشم. تیم در مسیر درستی قرار دارد و من هم سعی می کنم از دقایقی که نصیبم می شود، بهترین استفاده را ببرم. حالا هم خوب بازی می کنیم و هم خوب می بریم و این یک مسیر درست است.»

آسنسیو ادامه داد:«درست است که الان نیمکت‌نشینم و از ابتدا بازی نمی کنم ولی فصلی طولانی در پیش است و من از هر فرصتی که مربی در اختیارم بگذارد، استفاده می کنم. به کیفیت و توانایی های خودم باور دارم ولی اینکه در میدان باشم، تصمیم مربی است. امیدوارم بتوانم بیشتر از قبل اعتماد او را جلب کنم.»

1755902

آسنسیو در مورد نقشش در گل دوم رئال گفت:«پست اصلی بازی من هافبک تهاجمی است ولی در رئال بیشتر به عنوان بال راست بازی کرده ام. برابر سویا آنچلوتی از من خواست پشت مهاجمان بازی کنم و آنجا بسیار هم راحت بودم. فکر می کنم اگر همیشه آنجا بازی کنم، بهترین عملکرد را خواهم داشت.»

دیدگاه‌ها