کد خبر : 1849694 | 01 آبان 1401 ساعت 16:13 | 12.8K بازدید | 4 دیدگاه

یونایتد بیانیه داد: واران به جام جهانی می‌رسد

رافائل واران، مدافع فرانسوی منچستریونایتد، به علت مصدومیت سه الی چهار هفته از میادین دور خواهد بود‌.

یونایتد بیانیه داد: واران به جام جهانی می‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، دیشب منچستریونایتد در ورزشگاه استمفوردبریج به مصاف چلسی رفت و در نهایت دو تیم به تساوی 1-1 رضایت دادند. در دقیقه 60 این دیدار بود که رافائل واران، مدافع باتجربه شیاطین سرخ، دچار مصدومیت از ناحیه همسترینگ شده و جای خود را به ویکتور لیندلوف داد. این بازیکن بعد از مصدومیت با گریه میدان را ترک کرد و به نظر می رسید رویای حضور در جام جهانی برای رافائل واران به اتمام رسیده، اما باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد مصدومیت او چندان طولانی نیست و این بازیکن می تواند پیش از شروع مسابقات دوباره به میدان برود.

1755953

بر اساس این بیانیه، رافائل واران بین سه الی چهار هفته از میادین دور خواهد بود. بدین ترتیب و در صورت صلاحدید دیدیه دشان، این مدافع باتجربه می تواند چند روز قبل از شروع جام جهانی در اردوی تیم ملی فرانسه حاضر شود.

بعد از مصدومیت انگولو کانته این نگرانی در اردوی تیم ملی فرانسه وجود داشت که آسیب دیدگی رافائل واران نیز جدی بوده و او قطعا در جام جهانی حضور نخواهد داشت. اما به نظر می رسد واران خوش شانس بوده و بر خلاف تصورات اولیه، امکان حضور این بازیکن در ترکیب تیم ملی فرانسه در جام جهانی قطر 2022 وجود دارد

دیدگاه‌ها