کد خبر : 1849696 | 01 آبان 1401 ساعت 16:30 | 32.1K بازدید | 27 دیدگاه

خوان لاپورتا:

به ژاوی اعتماد دارم: شاید به دور بعد چمپیونزلیگ برویم

خوان لاپورتا معتقد است که ژاوی در حال حاضر بهترین مربی برای بارسلوناست. او همچنان امیدوار است بارسا بتواند راهی دور بعد لیگ قهرمانان شود.

به ژاوی اعتماد دارم: شاید به دور بعد چمپیونزلیگ برویم

به گزارش "ورزش سه"، یک سال پس از ورود ژاوی به بارسلونا او هنوز نتوانسته باشگاه را به اهداف مدنظرش برساند. بارسا فصل قبل با ژاوی از لیگ قهرمانان و سپس لیگ اروپا کنار رفت و موفق به فتح لالیگا، سوپرجام اسپانیا و کوپا دل ری نشد. فصل جاری نیز بارسا با ژاوی در یک قدمی حذف از لیگ قهرمانان قرار دارد هرچند در لالیگا روند خوبی را طی می کند. بارسا پس از 10 بازی در لالیگا 25 امتیاز دارد و تیم دوم جدول است. بارسا تنها برابر رئال شکست خورده و مقابل رایووایکانو نیز متوقف شده است. 

1752810

خوان لاپورتا، رئیس بارسا، پس از شکست در ال‌کلاسیکو گفت که از ژاوی حمایت می کند و امروز نیز در مصاحبه جدید خود روی این نکته تاکید کرد:«ژاوی از نظر من مربی فوق‌العاده خوبی است. مردی که همیشه مثبت فکر می کند. برای هر مربی روزهای خوب و بد پیش می آیند ولی ژاوی یک بارسایی متعصب است و همیشه سعی در بهتر شدن دارد. ما در ال‌کلاسیکو شکست خوردیم ولی فردای بازی وقتی با ژاوی حرف زدم، او را با روحیه و مشتاق برای رفع نقاط ضعف تیم دیدم. سپس توانستیم ویارئال را شکست دهیم و نشان دادیم که پا پس نمی کشیم. ژاوی به پیشرفت تیم فکر می کند و من هم معتقدم با او در مسیر درستی قرار داریم. ویژگی بارز ژاوی، مثبت‌اندیشی او است.»

لاپورتا در مورد بازی امشب بارسا برابر اتلتیک بیلبائو گفت:«برابر رقیب دشواری بازی داریم ولی شک ندارم که همه چیز برای ما خوب پیش خواهد رفت. بعد از این بازی باید برابر بایرن قرار بگیریم و کسی چه می داند، شاید در دو بازی بعدی شرایط به گونه ای شود که ما راهی دور بعد شویم، هرچند نباید خودمان را فریب بدهیم. شانس اندکی داریم ضمن اینکه باید توجه داشت که بارسا تیمی در حال بازسازی است.»

دیدگاه‌ها