کد خبر : 1849700 | 01 آبان 1401 ساعت 17:00 | 27.1K بازدید | 6 دیدگاه

کریس اسمالینگ:

هر بار هنگام اعلام لیست انگلیس ناراحت می‌شوم!

کریس اسمالینگ، مدافع انگلیسی رم، اعتراف کرد از غیبت در اردوی تیم ملی انگلیس بسیار ناراحت است.

هر بار هنگام اعلام لیست انگلیس ناراحت می‌شوم!

به گزارش "ورزش سه"، کریس اسمالینگ در سال های اخیر در ترکیب جالوروسی عملکرد درخشانی داشته و در لیگ ایتالیا به طور کامل احیا شده است. اما علیرغم این درخشش نیز گرت ساوت گیت تمایلی به دعوت از این مدافع بلندقامت به ترکیب تیم ملی انگلیس نشان نداده و تقریبا تردیدی وجود ندارد که کریس اسمالینگ جایی در جام جهانی در ترکیب سه شیرها نخواهد داشت. حالا کریس اسمالینگ مدعی شد هر بار و هنگام اعلام اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی انگلیس، بسیار ناراحت و ناامید می شود.

1755958

کریس اسمالینگ گفت: هر بار که لیست بازیکنان تیم اعلام می شود، ناامید می شوم، زیرا دوست دارم در اردوی تیم ملی انگلیس باشم. احساس می کنم می توانم کارهای زیادی با لباس تیم ملی انجام دهم. حالا که دعوت نمی شوم، حتی بیشتر می فهمم که بازی برای تیم ملی انگلیس چقدر فوق العاده است.

در حال حاضر همه چیز با رم خوب پیش می رود و ما امیدواریم که در کنار هم جام های بیشتری کسب کنیم، اما من این خلا مربوط به غیبت در لیست تیم ملی ملی انگلیس را همیشه حس می کنم. البته من از سرمربی تیم کینه ای به دل ندارم. اما وقتی بازی تیم ملی انگلیس را تماشا می‌کنم، از اینکه در تیم جایی ندارم احساس ناامیدی و ناراحتی می کنم. البته کاری که در حال حاضر می‌توانم انجام دهم این است که روی زمان حال تمرکز کنم و امیدوارم فرصت بازگشت به اردوی تیم ملی دوباره برای من پیش بیاید."

دیدگاه‌ها