کد خبر : 1849708 | 01 آبان 1401 ساعت 17:30 | 11K بازدید | 4 دیدگاه

اشتباه مدافع مانع از کلین‌شیت عابدزاده

پونفرادینا در حضور دروازه‌بان ایرانی خود به تساوی مقابل راسینگ سانتاندر رسید.

اشتباه مدافع مانع از کلین‌شیت عابدزاده

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پونفرادینا در چهارمین حضور ثابت و متوالی امیر عابدزاده درون دروازه‌اش، از ساعت ۱۵:۳۰ عصر امروز در ورزشگاه ال ساردینرو، یکی از مسابقات هفته دوازدهم لالیگا ۲ اسپانیا مقابل تیم رده پانزدهمی راسینگ سانتاندر قرار گرفت.

عابدزاده که در این فصل یک کلین‌شیت داشته و در تلاش بود امروز دوباره دروازه خود را بسته نگه دارد، در دقیقه ۱۹ روی یک اشتباه عجیب توسط مدافع پونفرادینا در دفع توپ و گلزنی اینیگو ویسنته گل اول را مقابل راسینگ سانتاندر دریافت کرد.

راسینگ سانتاندر در دقیقه ۵۱ صاحب یک ضربه پنالتی شد که ویسنته این بار در گلزنی ناموفق بود و شوت او از کنار تیرک عمودی دروازه پونفرادینا به بیرون رفت تا نتیجه یک بر صفر بماند.

یاران عابدزاده در دقیقه ۶۴ نتیجه را مقابل راسینگ سانتاندر جبران کردند و در نهایت این مسابقه با نتیجه یک بر یک پایان یافت تا ۱۳ امتیازی شوند و در رده شانزدهم جدول لالیگا ۲ اسپانیا بمانند.

امیر عابدزاده، دروازه‌بان ایرانی پونفرادینا امروز مقابل راسینگ سانتاندر نُهمین بازی فصل خود در رقابت‌های لالیگا ۲ اسپانیا را انجام داد که در ثبت دومین کلین‌شیت بدشانس بود.

1755968

دیدگاه‌ها