کد خبر : 1849714 | 01 آبان 1401 ساعت 18:17 | 2.5K بازدید | 2 دیدگاه

باید با حال خوب به تعطیلات برویم

بیگی: بالانشینی در جدول به نساجی می‌آید

مدافع راست نساجی مازندران ابراز امیدواری کرد تیمش مقابل آلومینیوم اراک نتیجه ای مطلوب بگیرد و با حال مناسب به تعطیلات بروند.

بیگی: بالانشینی در جدول به نساجی می‌آید

به گزارش "ورزش سه"، نساجی با دو برد متوالی مقابل گل‌گهر و فولاد توانست 6 امتیاز ارزشمند به دست آورد و جمع امتیازاتش را به 16 برساند و رتبه ای مناسب در جدول برای خود دست و پا کند. سعید غلامعلی بیگی که امسال با نظر حمید مطهری در پست دفاع راست برای نساجی به میدان می‌رود، یکی از بازیکنانی است که نقش زیادی در جایگاه پنجمی این تیم دارد و با بازی های خوبی که انجام داده، اعتماد کادرفنی را جلب کرده است.

غلامعلی بیگی درباره عملکرد خوب نساجی در هفته های اخیر به خبرنگار ما گفت:‌ ما از ابتدای فصل بارها گفته بودیم که تیم مان نیاز به هماهنگی بیشتر دارد. همه دیدند که با طی شدن چند هفته رفته رفته شرایط بهتری پیدا کردیم و عملکردمان به خوبی همه چیز را نشان می‌دهد. خوشبختانه بازیکنان در بازی های گذشته به خوبی دستورات کادرفنی را اجرا کردند و دو برد ارزشمند مقابل دو تیم مدعی گل‌گهر و فولاد کسب کردیم. انشاالله این روند ادامه دار باشد و بتوانیم روزهای بهتری را هم سپری کنیم.

او در پاسخ به این پرسش که آیا فکر می‌کند نساجی در جایگاه کنونی پنجمی باقی خواهد ماند،‌بیان کرد:‌ تمام هدف ما همین است. تیم خیلی خوبی داریم، همه ارکان باشگاه از مالک و مدیریت گرفته تا کادرفنی و اجرایی و بازیکنان همه با همدلی خوب تلاش می‌کنیم تا روزهای خوبی را برای مردم مازندران و به خصوص قائمشهری‌های عزیز رقم بزنیم و آنها را خوشحال کنیم. خوشبختانه تا الان هم خوب کار کردیم. من فکر می‌کنم جایگاه پنجمی در جدول به نساجی می‌آید و انشاالله این روند مناسب را ادامه بدهیم.

مدافع راست نساجی با اشاره به دیدار با آلومینیوم اراک در هفته یازدهم لیگ برتر تاکید کرد: قطعا بازی سختی خواهیم داشت. ما نتایج خوبی در هفته های گذشته گرفتیم اما این نباید باعث شود که فکر کنیم کار راحتی در اراک داریم. تیم آلومینیوم هفته پیش استقلال را در ورزشگاه آزادی متوقف کرد و بدون شک آنها انگیزه زیادی برای این مسابقه خواهند داشت.

غلامعلی بیگی در پایان افزود: تمام فکر و ذکرمان این است که یک نتیجه خوب در اراک بگیریم. برای بردن آلومینیوم اراک به زمین می‌رویم چراکه می‌خواهیم اولا جایگاه خود را در جدول رده بندی حفظ کنیم و دوما با حال خوب به تعطیلات لیگ برتر برویم. امیدوارم بدشانس نباشیم و همه چیز خوب پیش برود تا به آنچه مد نظرمان هست، برسیم.

دیدگاه‌ها