کد خبر : 1849722 | 01 آبان 1401 ساعت 18:40 | 32.2K بازدید | 16 دیدگاه

تشویق یا هو شدن: واکنش هواداران بارسلونا چیست؟

تقابل بارسلونا با بیلبائو به منزله بازگشت ارنستو والورده به ورزشگاه نوکمپ خواهد بود.

تشویق یا هو شدن: واکنش هواداران بارسلونا چیست؟

به گزارش "ورزش سه"، نزدیک به سه سال از جدایی ارنستو والورده از بارسلونا سپری شده و این تیم هنوز حال و روز چندان خوشی ندارد. بعد از ناکامی در سوپرکاپ اسپانیا در عربستان بود که مدیران وقت بارسلونا به این نتیجه رسیدند که دوران حضور ارنستو والورده در این باشگاه تمام شده و این سرمربی اسپانیایی را برکنار کردند. این اتفاق در حالی رخ داد که کاتالان ها در آن مقطع در رقابت های داخلی با این سرمربی نتایج فوق العاده ای گرفته بودند، اما ناکامی در لیگ قهرمانان و شکست های تلخ برابر رم و لیورپول باعث شد دوران حضور ارنستو والورده در این باشگاه به اتمام برسد.

1603959

در ادامه کیکه ستین، رونالد کومان و ژاوی در بارسلونا نتایج چندان خوبی نگرفتند و این باشگاه در این مدت هنوز موفق به فتح لالیگا نشده است. حالا ارنستو والورده در شرایطی امشب در ورزشگاه نوکمپ روی نیمکت بیلبائو قرار خواهد گرفت که برخی هواداران بارسلونا معتقدند در حق او بی انصافی صورت گرفته و این سرمربی نباید شغل خود را از دست می داده است. کارنامه ارنستو والورده در مقابل بارسلونا اصلا خوب نیست و این سرمربی اسپانیایی در 27 بازی در سال های گذشته چهار برد، هشت تساوی و 15 باخت را تجربه کرده است.

به هر حال و در شرایطی که تیم ژاوی این فصل در بازی های بزرگ نتایج خوبی نگرفته، ارنستو والورده برای اثبات خودش راهی نوکمپ خواهد شد. مردی که علیرغم نتایج خوب، هرگز به چهره محبوبی روی نیمکت بارسلونا تبدیل نشد و البته ناکامی های عجیب در لیگ قهرمانان، پایان ارنستو والورده را زمانی رقم زد که تیمش بخت اول فتح لالیگا بود.

دیدگاه‌ها