کد خبر : 1849736 | 01 آبان 1401 ساعت 19:50 | 9K بازدید | 7 دیدگاه

آرتتا: گله‌ای نیست، خودمان موقعیت خراب کردیم

میکل آرتتا، سرمربی جوان آرسنال، مدعی شد تیمش مقابل ساوتهمپتون فرصت های گلزنی زیادی را از دست داده است.

آرتتا: گله‌ای نیست، خودمان موقعیت خراب کردیم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در شرایطی که فرصت داشت اختلاف خود با منچسترسیتی را به چهار امتیاز برساند، 1-1 در خانه ساوتهمپتون متوقف شد و دو امتیاز مهم را از دست داد. میکل آرتتا، سرمربی اسپانیایی توپچی ها، در پایان این دیدار تاکید کرد تیمش در نیمه دوم خوب بازی نکرده و اشتباهات بازیکنان آرسنال منجر به رقم خوردن این نتیجه شده است.

میکل آرتتا گفت: "من فکر می کنم که آرسنال در ابتدای بازی واقعا سرحال به نظر می رسید و من این نتیجه را بیشتر به دلیل نحوه بازی‌مان می‌دانم، زیرا باید در نیمه دوم بهتر بازی می کردیم. گابریل ژسوس نیز موقعیت های برای گلزنی داشته و همیشه در محوطه جریمه حریف حاضر بود، اما حیف که نتوانست فرصت های خود را تبدیل به گل کند. 

1756011

گله ای ندارم و این جریان فوتبال است. در نیمه اول واقعا خوب بودیم و کاملا بازی را کنترل و موقعیت های مهمی خلق کردیم که تبدیل به گل نشد. در لیگ برتر وقتی بازی را تحت کنترل داشته و به گل نمی رسید، ممکن است با مشکلاتی روبرو شوید. در نیمه دوم و با اشتباهاتی به خصوص در مورد مالکیت توپ مواجه شدیم که شرایط را برای خودمان دشوار ساختیم و این اشتباهات اجازه نمی داد که بازی را آنطور که می خواستیم کنترل کنیم. بازی مستقیم و پرتاب های بلند و ضربات ایستگاهی ساوتهمپتون جریان بازی را بسیار مختل کرد. ما سعی کردیم عکس العمل نشان دهیم و هنوز هم فکر می کنم در نیمه دوم هر دو موقعیت مهم توسط ما خلق شده و البته از دست رفت.

اشتباهات احتمالی داور و عدم اعلام پنالتی به سود آرسنال؟ نمی دانم چه اتفاقی رخ داده و نمی خواهم الان نظر بدهم، زیرا ابتدا می خواهم تصاویر را ببینم."

دیدگاه‌ها