کد خبر : 1849742 | 01 آبان 1401 ساعت 20:25 | 17.8K بازدید | 19 دیدگاه

آرسنالی‌ها بد بودند، ژسوس و ساکا از همه بدتر

آرسنال، صدرنشین لیگ برتر، امشب مقابل ساوتهمپتون با تساوی 1-1 متوقف شد. عملکرد توپچی‌ها در این بازی باعث شده بازیکنان این تیم با انتقاد مواجه شوند.

آرسنالی‌ها بد بودند، ژسوس و ساکا از همه بدتر

به گزارش "ورزش سه"، بعد از تساوی آرسنال مقابل ساوتهمپتون شاگردان آرتتا با انتقاد مواجه شده‌اند. حتی برخی از ستاره‌های آرسنال که در بیشتر بازی‌های قبلی عملکرد درخشانی داشتند در این مسابقه نتوانستند درخشش خود را تکرار کنند.

درحالی‌که این تساوی یکی از معدود لغزش‌های تیم آرتتا در فصل جاری است اما منتقدان ضعف بیشتر بازیکنان و به خصوص ستاره‌‌هایی مثل گابریل ژسوس و بوکایو ساکا را برای آرتتا هشداردهنده می‌دانند.

1756025

آرسنالی‌ها مثل بازی قبلی‌شان در مقابل لیدز در نیمه دوم مسابقه با افت قابل توجهی مواجه شدند و با دریافت یک گل برتری‌شان در نیمه اول را با تساوی عوض کردند. ژسوس و ساکا که در بازی‌های گذشته معمولا از بهترین‌های توپچی‌ها بودند در این بازی نمره شش گرفتند. نمره‌ای که عملکرد نه چندان خوب آنها را تایید می‌کند.

توپچی‌ها در نیمه اول حاکم میدان بودند ولی در نیمه دوم عملکردی منفعل داشتند. بازیکنان ساوتهمپتون در این نیمه هم بیشتر از آرسنالی‌ها دویدند و هم در دوئل‌ها برتری داشتند.

یکی از نکات مثبتی که آرتتا از این بازی به خاطر خواهد داشت درخشش گرانیت ژاکا است. این هافبک سوئیسی که در فصل جاری احیا شده است بار دیگر نمایش خوبی ارائه داد و با گرفتن نمره هشت، در کنار گابریل ماگالائش، یکی از بهترین بازیکنان تیم آرتتا بود.

برخی هواداران آرسنال در شبکه‌های اجتماعی از عملکرد ضعیف این دو ستاره تیم‌شان در این بازی ابراز تعجب کرده و می‌گویند آنها شبیه به مسابقه‌های قبلی نبودند. یک کاربر در توییتر نوشت:" ژسوس و ساکا هر کدام با 5 گل زده بهترین گلزنان آرسنال در این فصل هستند؛ چطور می‌شود در این بازی هیچ چیز از آنها نبینیم".

کاربر دیگری نوشت:" عملکرد اعصاب خردکنی از آرسنال دیدیم. ژسوس و ساکا به استراحت احتیاج دارند و لازم نیست هر بازی به میدان بروند. حداقل تیم نباخت. همین هم خوب است".

1756026

گابریل ژسوس هم در پایان مسابقه به خبرنگاران گفت عملکرد بد آرسنال در نیمه دوم را قبول دارد. او گفت:" ما طوری بازی کردیم که الان احساس می‌کنیم باخته‌ایم. در نیمه دوم هم به نظر می‌رسید نسبت به نیمه اول هم افت کرده‌ایم. باید بهتر باشیم و دوباره به سطحی برگردیم که لیگ را شروع کرده بودیم".

دیدگاه‌ها