کد خبر : 1849749 | 01 آبان 1401 ساعت 21:11 | 36.1K بازدید | 8 دیدگاه

بازگشت پر سر و صدای مهاجم انگلیسی لستر

روز جنجالی واردی: سرکشیدن ردبول و زوزه گرگ

حرکات جیمی واردی، مهاجم لسترسیتی، در دیدار این تیم مقابل ولورهمپتون جنجالی شده است. او در کنار زمین نوشیدنی انرژی‌زا خورد و بعد از گلزنی به ولوز هواداران این تیم را مسخره کرد.

روز جنجالی واردی: سرکشیدن ردبول و زوزه گرگ

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی 4-0 لستر مقابل ولورهمپتون که در زمین ولوز اتفاق افتاد تحت‌الشعاع حرکات عجیب و غریب جیمی واردی، مهاجم انگلیسی لستر، قرار گرفت.

واردی که سالها ماشین گلزنی لسترسیتی بود در فصل جاری از روزهای اوجش فاصله گرفته و لستر در غیاب گل‌های او نتوانسته بود نمایش‌های خوبی به نمایش بگذارد. اما جیمی واردی در دیدار امروز مقابل ولوز نشان داد که روزهای اوجش به پایان نرسیده است. واردی بعد از گذشت حدود یک ساعت از مسابقه وارد زمین شد درحالیکه تیمش با نتیجه 2-0 از میزبان پیش افتاده بود.

واردی در دقایق باقی‌مانده ابتدا پاس گل سوم لستر را به مدیسون داد و سپس گل چهارم لستر را به ثمر رساند. این اولین گلی بود که مهاجم انگلیسی در این فصل به ثمر می‌رساند.

1756046

واردی سانتر تیموتی کاستانیه را وارد دروازه ولوز کرد و سپس خودش را به مقابل سکوی هواداران رقیب رساند و با فریادهایش دست به تحریک آنها زد. او در حالیکه دستهایش را دور دهانش حلقه کرده بود به سمت ولورهمپتونی‌ها فریاد می‌زد. حرکتی که هواداران این تیم را به شدت خشمگین کرده بود.

1756047

واردی امروز حتی پیش از ورود به زمین هم جنجالی شده بود. درحالیکه هنوز اجازه ورود این مهاجم انگلیسی به زمین از طرف برندان راجرز صادر نشده بود او در کنار زمین در حالی در تصاویر تلویزیونی دیده شد که در حال خوردن نوشیدنی انرژی‌زای ردبول است.

1756050

این حرکت واردی با واکنش‌های زیادی مواجه شده است. یک رسانه انگلیسی می‌گوید:" لیگ برتر هیچوقت کسی مثل جیمی واردی را ندیده و نخواهد دید".

1756048

گلی که جیمی واردی در این بازی به ثمر رساند صدمین گل او بعد از عبور از 30سالگی بود. این مهاجم انگلیس اولین بازیکن لیگ برتر است که به چنین رکوردی دست یافته است.

دیدار لستر و ولورهمپتون در انگلیس یک دربی به حساب می‌آید که از آن به عنوان دربی شرق و غرق میدلندز یاد می‌شود. به همین دلیل مسابقه دو تیم از حساسیت بالایی برخوردار است. این اولین بار نیست که جیمی واردی هواداران ولوز را مسخره کرده و خشمگین‌شان می‌کند.

فصل گذشته هم واردی بعد از گلزنی به ولورهمپتون درست مثل امروز مقابل سکوی آنها فریاد زده بود. حرکتی که رسانه‌ها از آن به عنوان "زوزه گرگ جیمی واردی" یاد می‌کردند. اما مهاجم انگلیسی بعد از بازی گفت در گرماگرم مسابقه دست به چنین واکنشی زده و نباید بیش از حد به حرکاتش پرداخته شود. واردی گفته بود:" این واکنش‌ها غریزی است. در گرماگرم بازی شما اولین کاری که به ذهن‌تان می‌رسد را انجام می‌دهید. من فقط از اینکه سه امتیاز را گرفتیم خوشحالم". واردی امشب هم با تیمش سه امتیاز دربی شرق و غرب میدلندز را به دست آورد و یک بار دیگر زوزه گرگ را مقابل ولورهمپتونی‌ها به نمایش گذاشت.

1756049

دیدگاه‌ها