کد خبر : 1849764 | 01 آبان 1401 ساعت 23:51 | 23.4K بازدید | 7 دیدگاه

خشم ویارئال از یک اخراج: احترام به درگذشته فرق دارد

اخراج یکی از گلزنان ویارئال در مقابل آلمریا به خاطر پیامی احساسی که روی زیرپیراهنش نوشته بود با اعتراض شدید هواداران مواجه شده است.

خشم ویارئال از یک اخراج: احترام به درگذشته فرق دارد

به گزارش "ورزش سه"، الکس بائنا، ستاره ویارئال، در جریان پیروزی 2-1 تیمش مقابل آلمریا در بازی امشب دو تیم اولین گل ویارئال را به ثمر رساند و بلافاصله از سوی داور اخراج شد.

اما علت اخراج بائنا هواداران ویارئال را خشمگین کرده و حتی برخی از هواداران دیگر تیمها معتقدند اخراج او درست نبوده و داور بی‌دلیل سخت‌گیری کرده است.

ولی ماجرا از چه قرار است؟ خوزه مانوئل لیانزا، نایب رئیس باشگاه ویارئال، اخیرا درگذشت و این باشگاه را در سوگ فرو برد. لیانزا در میان ویارئالی‌ها بسیار محبوب بود و نقش مهمی در پیشرفت این باشگاه در سه دهه گذشته بازی کرده بود.  

این بود که در بازی امشب الکس بائنا تصمیم گرفت اگر موفق به گلزنی شد پیامی به یاد نایب‌رئیس تازه درگذشته باشگاهش به نمایش بگذارد؛ پیامی که او روی زیرپیراهنش نوشته بود تا با بالا کشیدن پیراهن اصلی ویارئال به دوربین‌ها نشان بدهد.

1756091

ویارئالی‌ها اما در بازی امشب با اینکه در خانه بازی می‌کردند نیمه اول را 1-0 مقابل آلمریا شکست خوردند. الکس بائنا اما در نیمه دوم و در دقیقه 56 گلزنی کرد تا بازی 1-1 شود. او سپس مقابل دوربین‌ها پیراهنش را بالا زد تا پیامی که روی زیرپیراهن نوشته بود دیده شود:" تشکر از لیانزا".

داور اما بلافاصله به او کارت زرد نشان داد و چون این دومین کارت زرد بوئنا بود ستاره ویارئال از زمین اخراج شد.

1756092

کاربران هوادار ویارئال در شبکه‌های اجتماعی از این تصمیم داور به عنوان "تصمیم شرم‌آور" یاد کرده‌اند. برخی دیگر از کاربران هم می‌گویند با اینکه داور طبق قانون عمل کرده ولی چنین قانونی باید تغییر پیدا کند چرا که باید بین موارد درست و چنین پیامهای احساسی و مثبتی و پیامهای زشت و غیرمرتبط با فوتبال تفاوت قائل شد.

1756093

دیدگاه‌ها