کد خبر : 1849773 | 02 آبان 1401 ساعت 01:06 | 27.8K بازدید | 18 دیدگاه

انسجام تیمی بسیار خوبی داشتیم

ژاوی: نگران نباشید، مصدومیت گاوی جدی نیست

ژاوی هرناندز در پایان بازی با بیلبائو خیال فوتبال‌دوستان در اسپانیا و نیز هواداران بارسا را راحت کرد و گفت که مصدومیت گاوی جدی نیست.

ژاوی: نگران نباشید، مصدومیت گاوی جدی نیست

به گزارش "ورزش سه"، شب دوم هفته یازدهم لالیگا با برگزاری دیداری تیم‌های بارسلونا و اتلتیک بیلبائو به پایان رسید. در این بازی که از ساعت 22:30 در ورزشگاه نوکمپ شهر بارسلونا آغاز شد، شاگردان ژاوی هرناندز موفق شدند با نتیجه 4-0 حریف خود را شکست دهند. برای کاتالان‌ها در این بازی خانگی عثمان دمبله(12)، سرجی روبرتو(18)، روبرت لواندوفسکی(22) و فران تورس(73) موفق به گلزنی شدند.

1756120

ژاوی در پایان بازی گفت:«می دانستیم که بازی پرفشاری خواهد بود. اینکه بیلبائو سعی در پرس کردن ما از میانه زمین خواهد کرد. به همین دلیل یک بازیکن را به خط میانی اضافه کردم و توانستیم برتری در میانه زمین را از آن خودمان کنیم. فکر می کنم این نکته کلیدی بازی بود و زمانی که از لحاظ نفری در وسط زمین برتری پیدا کردیم، بر بازی هم مسلط شدیم.»

1756115

ژاوی ادامه داد:«به بازیکنانم گفته بودم توپ را بیشتر به کناره های زمین ببرند و از آنجا حملات را پایه ریزی کنیم. دی‌یونگ و بوسکتس به خوبی بال‌ها را پیدا می کردند و در مجموع انسجام تیمی بسیار خوبی داشتیم. دمبله امشب عالی بود و سه پاس گل داد. او کاری کرد که بازی عملا در همان نیمه اول تمام شود.»

1756081

ژاوی در مورد درخشش خط حمله تیمش گفت:«مهاجمانم کار را برای من سخت می کنند چون سطح رقابت بالاست و تمامی آنها مستحق حضور در ترکیب ثابت هستند. برای مثال امشب دمبله سرنوشت‌ساز بود و امیدوارم همین روند ادامه داشته باشد.»

مصدومیت گاوی و سرجی روبرتو:«گاوی مشکل خاصی ندارد و جای نگرانی نیست ولی به نظر مصدومیت سرجی جدی‌تر است. باید صبر کنیم و ببینیم پزشکان چه می گویند.»

دیدگاه‌ها