کد خبر : 1849779 | 02 آبان 1401 ساعت 09:09 | 4.7K بازدید | 1 دیدگاه

تیم ملی امید و ازدست دادن فیفادی آبان

تیم ملی امید فیفادی آبان را از دست خواهد داد، به این خاطر که بعد از رسمی شدن جدایی مهدی مهدوی‌کیا از تیم ملی امید هنوز سرمربی جدید مشخص نشده است.

تیم ملی امید و ازدست دادن فیفادی آبان

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه به دلیل عدم حضور کامل بازیکنان در اردوی تیم ملی امید، مهدی مهدوی‌کیا عزیمت تیم را به قونیه ترکیه برای حضور در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی منتفی کرد، فراز فاطمی، سرپرست این تیم پیشنهاد داد که از این پس اردوی تیم ملی امید در فیفادی برگزار شود تا تیم ملی امید و باشگاه‌ها بر سر استفاده از بازیکنان وارد چالش نشوند، اما اکنون به دلیل تعلل فدراسیون فوتبال در انتخاب سرمربی تیم ملی امید، فرصت فیفادی آبان از دست خواهد رفت.

اگر چه بازی های مقدماتی المپیک در سال آتی میلادی یعنی در سال 2023 برگزار می شود، اما اگر قرار به استفاده از فیفا‌دی برای آماده‌سازی تیم ملی امید باشد، این تیم از هم اکنون باید تمرینات جدی خود را برای آماده‌سازی آغاز کند. به خصوص که تیم ملی امید دهه‌های متمادی است که از صعود به المپیک باز مانده و یکی از دلایل اصلی این ناکامی هم عدم هماهنگی بازیکنان به خاطر مخالفت باشگاه‌ها با حضور آنها در تمرینات تیم ملی امید است.

قرارداد مهدی مهدوی‌کیا با تیم ملی امید تا پایان شهریور بود. پرهیزکار، سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال پیش‌تر گفته بود که فدراسیون فوتبال مایل است تا به همکاری خود با مهدی مهدوی‌کیا ادامه داد اما سرمربی تیم ملی امید در صفحه شخصی‌اش ضمن عذرخواهی از خبرنگارانی که با او تماس گرفته‌اند، نوشت:«در حال حاضر هیچ ارتباطی با فدراسیون فوتبال ندارم» و این یعنی خداحافظی با تیم ملی امید.

به نظر می رسد این روزها تمام تمرکز فدراسیون فوتبال بر روی تیم ملی است اما با این وجود باید به سایر تیم‌ها از جمله تیم ملی امید هم پرداخته شود؛ به‌ویژه این‌که بازی‌های مقدماتی المپیک در پیش است و فرصت زیادی برای هماهنگی و آماده‌سازی تیم وجود ندارد. 

دیدگاه‌ها