کد خبر : 1849782 | 02 آبان 1401 ساعت 09:30 | 45.8K بازدید | 31 دیدگاه

فرهاد مجیدی، اینجا ما تو را فراموش نمی‌کنیم

فرهاد مجیدی در استادیوم الوصل فراموش نشدنی است. او سال‌های سال برای این تیم در لیگ برتر امارات بازی کرد و خاطرات شیرینی برای تماشاگران این تیم ثبت کرد.

فرهاد مجیدی، اینجا ما تو را فراموش نمی‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، اگر حضور کوتاه‌مدت فرهاد مجیدی را در تیم‌های راپیدوین و العین کنار بگذاریم باید بگوییم بیشتر عمر دوران بازیگری فرهاد مجیدی در تیم های خارجی، در تیم الوصل سپری شد و گل های متعدد او موجب شد تا یکی از موفق‌ترین بازیکنان خارجی تاریخ باشگاه الوصل لقب بگیرد و نزد تماشاگران این تیم به شهرت و محبوبیت خاصی دست یابد.

یک بازیکن ریز نقش و سرعتی در ترکیب الوصل که از خط دفاعی هر تیمی عبور می کرد و گل می زد. در سال های دوران حضور او ردپای این بازیکن در همه پیروزی های الوصل دیده می شد و اگر در مسابقه‌ای گل نمی زد، پاس گل می داد.

یکشنبه شب و در بازی الوصل – اتحاد کلبا فرهاد مجیدی در قامت مربی حریف در استادیوم الوصل در شهر دبی حاضر شد و تماشاگران تیم میزبان برای قدرشناسی از فرهاد مجیدی بنری را به استادیوم الوصل آورده بودند که روی آن نوشته بود:« فرهاد، تو اینجا خاطرات شیرین و بزرگی داری...»

و چه مسابقه فراموش نشدنی. ابتدا تیم الوصل دو بر صفر از اتحاد کلبا پیش افتاد اما اتحاد کلبا گل های خورده را در نیمه دوم جبران کرد و در مصاف با صدرنشین لیگ برتر امارات به یک امتیاز مهم دست پیدا کرد. با توجه به روند خوبی که فرهاد مجیدی در مربیگری و در لیگ برتر امارات آغاز زده و محبوبیت در باشگاه الوصل پیش‌بینی می شود، در آینده‌ای نزدیک هدایت تیم دوران بازیگری‌اش را بر عهده بگیرد و این‌بار تماشاگران الوصل فرهاد مجیدی را در قامت سرمربی تیم‌شان تشویق کنند.

1756138

دیدگاه‌ها