کد خبر : 1849787 | 02 آبان 1401 ساعت 09:57 | 28.4K بازدید | 2 دیدگاه

دیوانگی مدافع رم: درگیری با داور پس از شکست

ریک کارسدروپ، مدافع رم، پس از بازی برابر ناپولی با داور این بازی درگیر شد.

دیوانگی مدافع رم: درگیری با داور پس از شکست

به گزارش "ورزش سه"، رم شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته یازدهم لیگ ایتالیا برابر ناپولی قرار گرفت و شکست با نتیجه 0-1 برابر این تیم را پذیرفت.
دو تیم تا دقایق پایانی این بازی کار را بدون گل دنبال می‌کردند و در حالی‌که به نظر می‌رسید رم مساوی در این بازی را پذیرفته است، ویکتور اوسیمن، توانست دروازه روی پاتریسیو را باز کند و سه امتیاز را برای تیمش به ارمغان بیاورد.
این اتفاق باعث عصبانیت بازیکنان جالوروسی شد و کارسدروپ، پس از پایان بازی و با وجود این که در دقیقه 82 این بازی تعویض شده بود، به سمت داور بازی که داوری بحث‌برانگیزی هم در این دیدار داشت، دوید تا اعتراضش را نشان دهد.
او بلافاصله خودش را به ماسیمیلیانو ایراتی رساند که متوجه حضور این بازیکن نشده بود و وقتی برگشت با این مدافع خشمگین رم برخورد کرد. ایراتی سپس به صورت غیرعمدی پای کارسدروپ را لگد کرد که همین اتفاق باعث خشم بیشتری او شد و دیگران بلافاصله دخالت کردند تا شرایط بدتر از این نشود.
تمامی بازیکنان و کادر فنی رم پس از این بازی خشمگین به نظر می‌رسیدند و این رفتار از کارسدروپ نشانه همین خشم بود که بسیار نادرست به نظر می‌رسید و ممکن است عواقبی را نیز برای او به دنبال داشته باشد.
بسیاری مدعی شده بودند که ایراتی کارت قرمزی را به این مدافع رم نشان داده است اما این اتفاق رخ نداد و او در واقع یکی از اعضای کادر فنی رم را اخراج کرد. ژوزه مورینیو نیز پس از پایان این بازی با تایید این موضوع گفت:«کارت قرمز برای بدنساز ما بود و کارسدروپ از زمین بازی اخراج نشد.»
حالا باید دید که ایراتی در گزارشش چه توضیحاتی را درباره رفتار این بازیکن متذکر خواهد شد و آیا اتفاقات رخ داده پس از پایان بازی منجر به محرومیت کارسدروپ می‌شود یا خیر.

1756142

دیدگاه‌ها