کد خبر : 1849790 | 02 آبان 1401 ساعت 10:14 | 2.3K بازدید | 1 دیدگاه

مقتدایی: با این مساوی مقابل مس از بحران خارج شدیم

مجتبی مقتدایی، مدافع نفت مسجد سلیمان می‌گوید تیم‌شان به روند خوب خود برمی‌گردد.

مقتدایی: با این مساوی مقابل مس از بحران خارج شدیم

به گزارش "ورزش سه"، نفت مسجد سلیمان در این هفته توانست مس رفسنجان را متوقف کند. مجتبی مقتدایی، یکی از بهترین‌های تیمش بود که عملکرد موفقی در خط دفاعی داشت. او در مورد این بازی گفت: ما با توجه به شرایط بازی‌های قبل‌مان به حداقل امتیاز از این بازی نیاز داشتیم. نه اینکه بگویم به یک امتیاز راضی بودیم، برای برد به زمین رفتیم ولی یک امتیاز هم خوب بود. در نیمه اول موقعیت خیلی داشتیم و فشار آوردیم اما خودتان می‌دانید مس رفسنجان تیم خوبی است. آنها در دقایق آخر بیشتر سوار بازی شدند ولی مساوی عادلانه بود.

مقتدایی در مورد کلین‌شیت‌ مقابل مس رفسنجان گفت: می‌دانید که مهم‌ترین چیز برای تیم و خط دفاع گل نخوردن است. اینکه در این بازی گل نخوردیم نشان می‌دهد که خط دفاعی خوب کار کرد.

او در مورد خوردن ۱۲ گل در سه بازی گفت: امسال تیم ما نسبت به قبل خیلی بهتر شده است. ما در شش، هفت بازی اول فراتر از انتظار نشان دادیم و هیچکس توقع این فوتبال قشنگ را از ما نداشت. در فوتبال این مسائل پیش می‌آید و چون دو بازی پشت سر هم شد به چشم آمد. به نظر من بدشانشی فوتبال گریبان‌گیر ما شد و این مساوی کمک کرد از بحران و فشار خارج شویم. انشاالله در بازی‌های بعدی به روند خودمان برگردیم.

او ادامه داد: در جدول همه فاصله‌ها یک امتیاز است و نمی‌خواهیم مثل سال‌های قبل برای نیفتادن تلاش کنیم بلکه رتبه تک رقمی می‌خواهیم.

او در پایان راجع به بازی هفته آینده با ذوب آهن گفت: تیم ذوب آهن تیم خوبی است و مربی خوب و باکیفیتی دارد ولی ما هم سعی می‌کنیم برای برد به زمین برویم و دنبال مساوی نیستیم.

دیدگاه‌ها