کد خبر : 1849791 | 02 آبان 1401 ساعت 10:18 | 17.6K بازدید | 4 دیدگاه

آلونسو: این‌طوری از قعر جدول جدا نمی‌شویم

شرایط بایرلورکوزن با حضور ژابی آلونسو، مربی اسپانیایی، نیز همچنان بهبودی نداشته است.

آلونسو: این‌طوری از قعر جدول جدا نمی‌شویم

به گزارش "ورزش سه"، لورکوزن این هفته توانست از شکست 1-2 فرار کند اما تساوی 2-2 برابر تیم ضعیف ولفسبورگ باعث شد که امید به بهبود قابل توجه شرایط این تیم تا حد زیادی کم شود.
به نظر می‌رسد که ژابی آلونسو، علاوه بر تمام مشکلاتی که در این تیم دارد، حالا باید روی عادت بد خراب کردن پنالتی توسط بازیکنان تیمش که از دوران جراردو سیوانه به یادگار مانده نیز کار کند.
شاید عجیب باشد اما لورکوزن هر شش پنالتی‌اش را در سال 2022 از دست داده است و مجموعه این ناکامی‌ها باعث شده که این باشگاه در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان با مشکلات جدی مواجه شود. موسی دیابی، روز گذشته، بار دیگر این اتفاق را تکرار کرد و در حالی که بازی با نتیجه 0-0 دنبال می‌شد، نتوانست پنالتی‌اش را به گل تبدیل کند.
ژابی آلونسو، پس از پایان این بازی گفت:« بازی می‌توانست به شکل دیگری پیش برود. مشکل پنالتی به معضلی جدی برای ما تبدیل شده است چون اگر از چنین موقعیت‌هایی استفاده نکنید، هرگز نمی‌توانید از قعر جدول جدا شوید. با این حال، دوست داریم در بازی برابر اتلتیکو مادرید باز هم فرصت قرار گرفتن پشت ضربه پنالتی را داشته باشیم.»
احتمالا بازیکن دیگری که پشت ضربه پنالتی قرار خواهد گرفت، ادموند تاپسوبا است. این مدافع اهل بورکینافاسو در ویتوریا گیمارش پرتغال متخصص ضربات پنالتی بود. او در بازی برابر ولفسبورگ نیز می‌خواست پشت ضربه پنالتی قرار بگیرد اما دیابی این اجازه را به او نداد.

1756152

دیدگاه‌ها