کد خبر : 1849798 | 02 آبان 1401 ساعت 10:48 | 19.6K بازدید | 13 دیدگاه

کریستین اریکسن:

یونایتد با تن‌هاخ در مسیر درستی قرار گرفته است

کریستین اریکسن، ستاره منچستریونایتد، از شرایط این تیم تحت هدایت اریک تن‌هاخ راضی است.

یونایتد با تن‌هاخ در مسیر درستی قرار گرفته است

به گزارش "ورزش سه"، یونایتد این هفته موفق شد با تک گل کاسمیرو در دقیقه 94 از شکست برابر چلسی جلوگیری کند و به تساوی 1-1 برابر این تیم برسد. 
بسیاری معتقدند که این تساوی با گل دیرهنگام نشانگر روحیه و شخصیت این تیم پس از اتفاقاتی بود که برای کریستیانو رونالدو رخ داد و او را به دلیل ترک زودهنگام نیمکت و رفتن به رختکن در دیدار برابر تاتنهام، از فهرست این بازی خط زد. 
اریکسن که پس از گل کاسمیرو بسیار خوشحال شده بود به سایت رسمی یونایتد گفت:« این گل باعث شد که همه ما در مقایسه با شش دقیقه قبل از آن و پنالتی که به حریف داده شده بود نفس راحتی بکشیم. این اتفاق واقعا برای ما خوب و مهم بود و در عین حال نشان داد که این تیم چه شخصیتی دارد.»

1741100
او با اشاره به اهمیت این گل اظهار داشت:«من فکر می‌کنم این چیزی است که هواداران برای آن به ورزشگاه می‌آیند و ما بازیکنان به دنبال به دست آوردنش هستیم. ما می‌خواهیم مردم را سرگرم کنیم، گل بزنیم و با هواداران جشن بگیریم. گلزنی در پایان بازی واقعا عالی است.»
این هافبک دانمارکی درباره شرایط این تیم اضافه کرد:«ما همیشه می‌خواهیم بازیکنان بهتری باشیم و عملکرد بهتری داشته باشیم. در مجموع فکر می‌کنم که می‌توانیم به دستاوردهایمان افتخار کنیم. بازی روز چهارشنبه عالی بود و برابر چلسی هم می‌توانستیم بهتر باشیم اما تحت هدایت تن‌هاخ بدون شک در مسیر درستی قرار گرفته‌ایم.»
 

دیدگاه‌ها