کد خبر : 1849808 | 02 آبان 1401 ساعت 11:21 | 20.8K بازدید | 9 دیدگاه

والورده و نوکمپ - به تلخی یک قرار فراموش شده

ارنستو والورده، سرمربی اتلتیک بیلبائو، شب گذشته پس از دو سال به نوکمپ برگشت اما لحظات خوبی را در این ورزشگاه سپری نکرد.

والورده و نوکمپ - به تلخی یک قرار فراموش شده

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته یازدهم لالیگا میزبان اتلتیک بیلبائو بود و موفق شد این تیم را با نتیجه 0-4 شکست دهد.
این اولین بار پس از جدایی والورده از بارسلونا بود که این مربی اسپانیایی بار دیگر به ورزشگاه نوکمپ برگشت تا این بار روبروی بارسلونا و هوادارانی که برای حمایت از تیم محبوب‌شان به این ورزشگاه آمده بودند قرار بگیرد اما این بازگشت چندان برای او خوشایند نبود.
او در سال 2020 از هدایت بارسلونا برکنار شد و از آن زمان تا امسال که هدایت اتلتیک بیلبائو را برعهده گرفت از دنیای فوتبال دور بود و با هیچ باشگاه دیگری همکاری نکرده بود.
والورده در سال 2017 روی نیمکت بارسا نشسته بود، بنابراین با ژاوی که در سال 2015 از این باشگاه جدا شد تا راهی السد قطر شود همکاری نداشت اما این مربی جوان برخورد گرمی با مربی‌ داشت که پیش از او روی نیمکت این تیم نشسته بود.
آنها در طول بازی رفتار دوستانه‌ای با یکدیگر داشتند و قبل و بعد از بازی نیز همدیگر را به گرمی در آغوش گرفتند تا نشان دهند که ارتباط خوبی با هم دارند.
والورده، همچنین پس از پایان این بازی که با شکست سنگین تیمش با دریافت چهار گل همراه بود به خبرنگاران گفت که از استعداد و سبک بازی ژاوی شگفت‌زده شده و اصلا انتظار رویارویی با چنین سبکی را از سوی این سرمربی جوان بارسا نداشته است.

1756175

دیدگاه‌ها