کد خبر : 1849820 | 02 آبان 1401 ساعت 12:39 | 336.3K بازدید | 17 دیدگاه

وینگر نروژی استاندارد لیژ نامزدش را شگفت‌زده کرد

خواستگاری دراماتیک در زمین فوتبال(عکس)

یک خواستگاری در پایان مسابقه فوتبال حسن ختام جنجال‌های دربی بلژیک بود.

خواستگاری دراماتیک در زمین فوتبال(عکس)

به گزارش "ورزش سه" دربی بزرگ فوتبال بلژیک، رویارویی استاندارد لیژ و اندرلخت در دقیقه 62 پس از پرتاب تعدادی مواد آتش‌زا توسط هواداران میهمان برای دومین بار متوقف شد.

داور بازی را برای اولین بار در دقیقه 57 متوقف کرد. درست زمانی که هواداران اندرلخت ناراضی از برتری 3-1 استاندارد، چندین شراره، بمب های دودزا و صندلی را به داخل زمین پرتاب کردند.

این وقفه یک ربع به طول انجامید و زمانی که به نظر می رسید اوضاع بالاخره آرام شده است، بازی از سر گرفته شد. اما فقط برای پنج دقیقه! یعنی تنها پنج‌دقیقه زمان کافی بود تا هواداران میهمان دوباره موشک ها را به زمین پرتاب کنند. برم فان دریشه داور مسابقه طبق مقررات مسابقه را متوقف کرد.

با این حال، این پایان اتفاقات در استادیوم موریس دوفراسن نبود. پس از سوت پایان، آرون دونوم، وینگر نروژی استاندارد، نامزد خود را به زمین دعوت کرد. روی زمین زانو زد و دستانش را به سمت او دراز کرد و از او خواست تا به پیشنهاد ازدواج او پاسخ مثبت دهد.

در این لحظات، گوینده ورزشگاه برای خوشحالی هواداران میزبان فریاد زد.

استاندارد در حال حاضر با 25 امتیاز در رده پنجم قرار دارد و اندرلخت در رده متوسط دوازدهم قرار دارد. برای موفق‌ترین باشگاه بلژیکی، این بدترین شروع فصل از سال 1930 است.

گفتنی است خنک با 37 امتیاز در صدر قرار دارد.

1756195

دیدگاه‌ها