کد خبر : 1849822 | 02 آبان 1401 ساعت 12:51 | 5.2K بازدید | 2 دیدگاه

این کاری است که از دست مس برمی‌آید

نوشی صوفیانی: من و لک بهترین‌ها را رقم می‌زنیم

گلر با تجربه مس رفسنجان موفق شد اولین کلین شیت را در اولین بازی خود رقم بزند.

نوشی صوفیانی: من و لک بهترین‌ها را رقم می‌زنیم

به‌ گزارش "ورزش سه"، دیدار مس رفسنجان و نفت MIS در مسجدسلیمان در شرایطی با نتیجه تساوی به پایان رسید که یکی از محدودیت‌های محمد ربیعی برای انتخاب ترکیب اصلی محرومیت حامد لک به دلیل چهار کارته شدن بود و این داود نوشی صوفیانی بود که برای اولین مرتبه در فصل بیست و دوم فرصت بازی پیدا کرد.  صوفیانی در گفتگویی با خبرنگار ما درباره نتیجه کسب شده اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: هر دو تیم چند موقعیت داشتند و به نظر من تقسیم امتیازات عادلانه بود. درست است که‌ ما نیاز به برد داشتیم اما گرفتن یک امتیاز در خانه حریف هم برای ما خوب است چون مسجد سلیمان هم تيم کمی نیست. شاید آنها نتايج بدی در چند بازی اخير گرفته باشند، ولی چیزی از ارزش‌‌های آن‌ها کم نمی‌کند. در کل بازی در خوزستان به خصوص در مسجد سلیمان برای تمام تيم ها دشوار است‌.

او در مورد اینکه در ۱۰ هفته اخیر برای اولين بار در این دیدار در دروازه‌ قرار گرفت، پاسخ داد: به هر حال این تصمیمی بوده که سرمربی و کادر فنی گرفته اند و من هم به آن احترام‌ می‌گذارم. همیشه سعی می‌کنم هر موقع در دروازه‌ باشم، بهترین عملکرد خودم را ارائه دهم. حامد لک هم دروازه‌‌بان بزرگ و باتجربه‌ای است و برایش احترام قائلم و تا به‌ اینجای کار او درون دروازه‌ بوده است. خوشحالم که اولين بازی من در این فصل با کلین شیت همراه‌ شد و دروازه‌ تيم بسته ماند که اين مربوط به تلاش جمعی بچه‌ ها است. خط دفاع و گلر ما از بهترین های ليگ هستند و خوب کار کردند‌. من و حامد هر کدام که درون دروازه باشیم سعی می‌کنیم که بهترین خود را ارائه بدهیم.

نوشی صوفیانی که سال گذشته دروازه‌بان اصلی مس رفسنجان بود در این رابطه‌ عنوان‌ کرد: فصل پیش در خيلی از بازی ها بنده به عنوان دروازه‌بان اول درون دروازه بودم و سعی کردم همیشه کمک کنم و همان‌طور که گفتم، امسال هم هر تصمیمی که‌ گرفته شود، به آن احترام می‌گذارم. من کار خودم را انجام‌ می‌دهم و تمام تمرکزم این است که بتوانم برای مس مثمرثمر باشم.

وی در مورد رده هفتمی مس رفسنجان و هدفشان برای این فصل توضیح داد: ببینید ما سیزده امتیازی هستیم. باید تا الان خیلی بیشتر از این‌ها امتیاز می‌گرفتیم ولی به علت‌ یک‌سری بدشانسی ها این اتفاق رخ نداد. اما شرایط جدول به نوعی است که با تیم های بالا و پایین خیلی فاصله نداریم و می‌توانیم با امتيازگیری، خیلی زود مس را در جدول بالا بکشیم و این کاری است که از دست کادر فنی و در کل مجموعه مس رفسنجان برمی‌آید. قطعا این تیم روز به روز شرایط بهتری خواهد شد.

صوفیانی در پایان در مورد ديدار این هفته با سپاهان افزود: بازی با سپاهان برای ما حساسیت زیادی دارد. سپاهان هفته پیش یک برد پرگل کسب کرده و از بهترین‌های لیگ است و نیازی به‌ تعريف ما ندارد. هر دو تیم هجومی و خوب هستند و قطعا شاهد بازی جذابی خواهیم بود.

دیدگاه‌ها