کد خبر : 1849824 | 02 آبان 1401 ساعت 12:56 | 9.4K بازدید | 2 دیدگاه

اگر اشتباهات داوری نبود جایگاه ما از این هم بهتر بود؛

کاپیتان نساجی و حرف‌های بلندپروازانه در مورد آینده!

حامد شیری می‌گوید رتبه پنجم، پایان کار نساجی در لیگ برتر نخواهد بود و این تیم برای حضور در جایگاه بهتری در جدول تلاش می‌کند.

کاپیتان نساجی و حرف‌های بلندپروازانه در مورد آینده!

به گزارش ورزش سه، نساجی در هفته دهم لیگ برتر موفق شد اولین شکست فولاد را در ورزشگاه شهید وطنی رقم بزند. حامد شیری، کاپیتان نساجی درباره این پیروزی به خبرنگار ما گفت: فولاد یکی از تیم‌های خوب لیگ است و ساختار دفاعی خوبی دارد و گل زدن به این تیم خیلی سخت است؛ این تیم تا پیش از بازی با ما، باختی نداشته است اما ما بازی را خیلی خوب آغاز کردیم و با تمرکز بالا در‌ زمین حاضر شدیم و هر کاری که برای برد لازم بود، در طول بازی انجام دادیم. خوشبختانه توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم و برنده از زمین خارج شویم.

شیری که گل اول نساجی در این دیدار را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، در این خصوص گفت: ما تا قبل از گل هم شرایط خوبی در دفاع و حمله داشتیم و توانستیم تیم فولاد را کنترل کنیم و به هر حال این فرصتی بود که در اختیار من قرار گرفت و توانستم به بهترین شکل ممکن این کار را انجام بدهم اما مهم، سه امتیاز بازی بود که به کمک همه بچه‌های تیم به دست آمد. امیدوارم بتوانیم در بازی‌های بعدی هم به این روند ادامه بدهیم.

مدافع نساجی در خصوص حضور نساجی در رتبه پنجم جدول در پایان هفته دهم عنوان کرد: قطعا هر بازیکنی دوست دارد که تیمش نتایج خوبی کسب کند و در رتبه‌های بالای جدول باشد اما فعلا هفته دهم است و این پایان کار ما نیست و هفته سی‌ام مشخص می‌شود که چه تیمی در کجای جدول قرار دارد؛ ما بازیکنان باکیفیتی داریم و تیم خوبی را تشکیل داده‌ایم و به هماهنگی مناسبی رسیده‌ایم، تلاش‌ می‌کنیم که بتوانیم این روند را حفظ کنیم و در پایان فصل جایگاه خوبی را برای نساجی به دست بیاوریم.

او در واکنش به اینکه بدون اشتباهات داوری، نساجی هم‌اکنون شرایط بهتری هم در جدول داشت بیان کرد: قطعا همین‌طور است اما باید در نظر بگیریم که اشتباهات برای همه تیم‌ها هست و فقط ما نبودیم؛ اگر این اتفاق، فقط برای ما صورت نمی‌گرفت قطعا الان در رتبه‌های بالاتری قرار داشتیم. اشتباهات بخشی از داوری است و قطعا هر تیمی از این مسئله ضرر کرده است؛ به هر حال اتفاقاتی هم برای نساجی رخ داد که گذشته است و ما باید فراموش کنیم و به فکر بازی‌های آینده باشیم. شاید این اشتباهات در آینده هم تکرار شود اما ما باید با تمام تمرکز وارد بازی‌های پیش رو شویم.

شیری در پاسخ به اینکه آیا از وضعیت خودش در لیگ بیست و دوم رضایت دارد توضیح داد: من همیشه سعی کرده‌ام ثبات داشته باشم و بهترین عملکردم را برای تیم ارائه بدهم اما رضایت خودم مهم نیست؛ مهم این است که کادرفنی رضایت داشته باشند که فکر می‌کنم تا الان این اتفاق افتاده است.

کاپیتان نساجی سپس با تمجید از تمام اعضای تیم نساجی، به خصوص حمید مطهری بیان کرد: زمانی که یک تیم می‌خواهد نتایج خوبی بگیرد، باید تمام ارکان آن، از مدیریت، کادرفنی و بازیکنان تا تدارکات و پشتیبانی و پزشکی، کار خودشان را به بهترین شکل ممکن انجام بدهند و اگر نساجی تا اینجای فصل نتایج خوبی گرفته، نشان‌دهنده این است که همه کارشان را خوب انجام می‌دهند.

او ادامه داد: من پیش از این هم با آقای مطهری کار کرده بودم و شناخت خوبی از ایشان داشتم؛ ایشان تجربیات بالایی دارند اما من پیش از این هم گفته‌ام که زمانی که یک سرمربی اولین سال سرمربیگری خود را پشت سر می‌گذارد، بسیار مهم است که بازیکنانش هم به او کمک کنند. ما هم سعی می‌کنیم هم عملکرد خوبی داشته باشیم و هم به آقای مطهری کمک کنیم که نتایج خوبی به دست بیاورند.

شیری در پایان درباره دیدار هفته آینده نساجی برابر آلومینیوم اراک گفت: آلومینیوم تیم خوبی است و امسال هم نتایج بدی به دست نیاورده است؛ شاید نتایج آنها، آن‌طور که خودشان دوست داشتند رقم نخورده باشد اما به عقیده من آلومینیوم همیشه تیم خوبی است و بازی در اراک هم همیشه سخت است. ما هم می‌دانیم که بازی سختی داریم اما تمام تلاش می‌کنیم که دست پر از مسابقه خارج شویم.

دیدگاه‌ها