کد خبر : 1849828 | 02 آبان 1401 ساعت 13:10 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

محسن زاده: همان نفتی می شویم که همه انتظار دارند

علی محسن زاده معتقد است کسب یک امتیاز هم روحیه این تیم را بهبود بخشیده است.

محسن زاده: همان نفتی می شویم که همه انتظار دارند

به گزارش "ورزش سه"، علی محسن زاده موفق شد در دیدار با مس رفسنجان دروازه نفت مسجدسلیمان را بسته نگه دارد. این بازیکن در خصوص تساوی مقابل شاگردان محمد ربیعی به خبرنگار ما گفت: هر دو تیم چندین موقعیت داشتند. خدا را شکر من و خط دفاعی توانستیم جلوی موقعیت های حریف را بگیریم. بازیکنان ما نیز چند موقعیت ایجاد کردند و در نهایت بازی مساوی شد. بازی خانگی بود و طبیعتا ما دوست داشتیم سه امتیاز را بگیریم منتها همین که بعد از چند بازی روند شکست هایمان متوقف شد و امتیاز گرفتیم برای حال روحی تیم یک اتفاق مثبت بود.

او در مورد اینکه توانست کلین شیت کند ادامه داد: دو بازی است که با نظر آقای مهاجری و کادر فنی درون دروازه قرار می‌گیرم. گر چه هیچ فرقی نمی‌کند چه کسی درون گل باشد. خوشحالم که کلین شیت کردم. به هر حال وقتی یک تیم کلین شیت می‌کند نشانگر عملکرد خوب دفاعی آن تیم بوده است. طبیعتا دوست داشتیم گل هم بزنیم و ببریم و از بازی های بعدی بیشتر تمرکز می کنیم که علاوه بر بسته نگه داشتن دروازه، بتوانیم گل هم بزنیم چون نفت واقعا یک تیم هجومی است و شما در بازی های اول فصل هم متوجه این موضوع شدید.

این بازیکن در خصوص شرایط نفت مسجدسلیمان در هفته های اخیر و اینکه آیا می‌توانند نتایج قبل را تکرار کنند یا خیر عنوان کرد: نفت رفته رفته بهتر می‌شود. مطمئن باشید آقای مهاجری و بچه ها نیز دنبال این هستند که نفت به روزهای خوبش برگردد. ما همان تیمی هستیم که مقابل استقلال و پرسپولیس خوب کار کردیم و انشاالله در ادامه راه به همان نفتی تبدیل می‌شویم که همه انتظار دارند و هواداران مسجدسلیمانی را خوشحال می‌کنیم.

محسن زاده درباره دیدار پیش رو با ذوب آهن افزود: این تیم خیلی باشخصیت است. این تیم فقط یک شکست مقابل استقلال آن هم در دقایق آخر داشته و این یعنی کار سختی داریم. اما ما هم نفت مسجدسلیمان هستیم و برای بهتر کردن شرایط خود و اثباتمان به فوتبال دوستان باید امتیاز این بازی را بگیریم. روی این بازی تمرکز کرده‌ایم و امیدوارم اتفاقات خوبی رقم بخورد.

دیدگاه‌ها