کد خبر : 1849833 | 02 آبان 1401 ساعت 13:35 | 11.8K بازدید | 2 دیدگاه

اوضاع در آبادان بحرانی‌تر از قبل؛

مبارزه فیروز کریمی با نسل جدید برای بقا

فیروز کریمی برای اینکه شرایط خودش و صنعت نفت از این بدتر نشود چاره‌ای جز کسب پیروزی مقابل تیم پیکان به رهبری مجتبی حسینی ندارد.

مبارزه فیروز کریمی با نسل جدید برای بقا

به گزارش "ورزش سه"، فیروز کریمی آخرین مربی فوتبال ایران به شمار می‌رود که توانسته در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی آسیا با پاس عنوان قهرمانی در این مسابقه را کسب کند.
پس از قهرمانی با پاس در آسیا نوبت به درخشش بهمن رسیده بود که فیروز کریمی هم در ساختن این تیم نقشی بسیار اساسی را ایفا کرد. در ادامه کسب مقام نایب قهرمانی با استقلال اهواز سبب شد تا فیروز کریمی گزینه استقلال شود و در روزهایی که آبی‌پوشان با ناصر حجازی نتایج مورد پسند هواداران را کسب نمی‌کردند به یکباره فیروز کریمی جانشین این چهره محبوب استقلالی‌ها شد؛ حضوری که البته خیلی طول نکشید و کریمی نتوانست از این مسئولیت بزرگ سربلند بیرون بیاید.
حدود 15 سال پیش فیروز کریمی یکی از مربیان مهم فوتبال ایران به شمار می‌رفت که همیشه تیم داشت، ولی حالا شرایط تغییر کرده و او و مربیان هم نسلش فقط گاهی برای نجات دادن تیمی، مسئولیتی می‌گیرند و اگر نتوانند خیلی زود مسیر را تغییر دهند جایشان به فرد دیگری سپرده خواهد شد.
مدیران باشگاه صنعت نفت آبادان پس از پایان هفته پنجم تصمیم به قطع همکاری با پرکاس گرفتند که موفق به کسب 4 امتیاز شده بود، اما پس از ورود کریمی شرایط بدتر شده و آنها از پنج مسابقه اخیر تنها موفق به کسب یک امتیاز شده‌اند تا در صورت ادامه این روند در هفته یازدهم احتمال کنار رفتن سرمربی باتجربه نفتی‌ها خیلی کم نباشد.
فیروز کریمی که این روزها در آبادان به دلیل مشکلات مالی زمین‌گیرکننده طلایی‌‎پوشان و همینطور بحران در تمرینات اصلا شرایط خوبی ندارد، به خوبی می‌داند دیدار برابر پیکان با مجتبی حسینی که یکی از مربیان نسل جدید فوتبال ایران به شمار می‌رود بسیار تعیین کننده است و برای ماندن باید نتیجه خوبی در مقابل این مربی کسب کند.

دیدگاه‌ها