کد خبر : 1849835 | 02 آبان 1401 ساعت 14:00 | 20.9K بازدید | 5 دیدگاه

ناراحتی توپچی‌ها: قانون برای کل لیگ با آرسنال فرق دارد!

بازیکنان و هواداران آرسنال معتقد هستند که پنالتی این تیم در دیدار برابر ساوتهمپتون سوخته است.

ناراحتی توپچی‌ها: قانون برای کل لیگ با آرسنال فرق دارد!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال روز گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس به مصاف ساوتهمپتون رفت و به تساوی 1-1 برابر این تیم رضایت داد.
این اولین مساوی شاگردان میکل آرتتا در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس بود که باعث شد اختلاف آنها در صدر جدول با منچسترسیتی رده دومی به دو امتیاز کاهش پیدا کند.
گرانیت ژاکا گل اول بازی و تیمش را در این بازی به ثمر رساند و استوارت آرمسترانگ در دقیقه 65 گل مساوی را وارد دروازه آرسنال کرد.
گابریل ژسوس که پیش از این بارها نمایش درخشانی را برای توپچی‌ها ارائه کرده بود، در این بازی نیز دو فرصت خوب گلزنی داشت که دویه چالتا سار اجازه این کار را به او نداد. این مدافع کروات بهترین بازیکن دفاعی تیمش بود، دو توپ را دور، سه توپ را مهار و دو پاس را نیز قطع کرد.
چالتا سار در تمام طول 90 دقیقه در زمین حضور داشت و در نیمه دوم بارها با ژسوس درگیر شد که یک صحنه آن بسیار مشکوک بود. این بازیکن برزیلی اعتقاد داشت که داور باید پنالتی را به سود این تیم اعلام می‌کرد اما داور چنین نظری نداشت.
آرتتا پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت:« من مطمئنم که ژسوس بسیار ناامید است. او شانس‌های خوبی داشت که همیشه می‌تواند از آنها استفاده کند. باعث تاسف است که او این بار موفق نشد. من فکر می‌کنم ما در نیمه اول خیلی خوب بودیم اما در نیمه دوم باید بهتر عمل می‌کردیم. آیا باید پنالتی به سود ما اعلام می‌شد؟ نمی‌دانم. باید صحنه را دوباره ببینم.»
هواداران آرسنال از عملکرد راب جونز، داور این بازی، بسیار عصبانی بودند. آنها معتقد بودند که صحنه‌ای که روز شنبه در جریان بازی منچستریونایتد و چلسی پنالتی گرفته شد دقیقا مشابه همین صحنه بود.
هواداران پس از این بازی با اعتراض به این موضوع خشم‌شان را ابراز کردند و نوشتند:« چطور این صحنه پنالتی نیست؟ یک قانون برای تمامی باشگاه‌های لیگ برتری وجود دارد، فقط برای آرسنال استثنا است.»

1756211

دیدگاه‌ها