کد خبر : 1849863 | 02 آبان 1401 ساعت 16:10 | 5.1K بازدید | 13 دیدگاه

رویارویی با رئال خاص است

کاپیتان لایپزیش: می‌توانیم از رئال امتیاز بگیریم

ویلی اوربان، کاپیتان لایپزیش، معتقد است که فردا اگر در تمام کنندگی دقت لازم را داشته باشند، می توانند رئال را شکست دهند و خوشبین است با امتیاز بازی را ترک کنند.

کاپیتان لایپزیش: می‌توانیم از رئال امتیاز بگیریم

به گزارش "ورزش سه"، لایپزیش فردا در زمین خود و از هفته پنجم دور گروهی لیگ قهرمانان میزبان رئال مادرید است. بازی رفت دو تیم در برنابئو با برتری 2-0 رئال تمام شد و فردا لایپزیش برای اینکه همچنان امیدوار به صعود بماند، باید از رئال امتیاز بگیرد. صعود رئال قطعی شده و فردا اگر یک مساوی هم بگیرد، صعودش به عنوان تیم اول قطعی خواهد شد.

1756251

ویلی اوربان، دفاع راست و کاپیتان لایپزیش، در نشست خبری این بازی و در مورد تاثیر غیبت کریم بنزما، لوکا مودریچ و فده والورده روی کیفیت بازی رئال گفت:«در بازی رفت دیدیم که رئال با لوکاس واسکز، رودریگو و آسنسیو چطور بازی کرد. رئال بازیکنان فوق‌العاده خوبی در اختیار دارد و بازی برابر این تیم تحت هیچ شرایطی ساده نیست. هر بازی در لیگ قهرمانان یک افتخار است ولی بازی برابر رئال خاص است. در خانه بازی داریم و رئال هم مدافع عنوان قهرمانی است و تاریخ این باشگاه را همه می شناسیم. معتقدم گرفتن تساوی از رئال دور از دسترس نیست.»

1756250

اوربان ادامه داد:«در بازی رفت خوب دفاع کردیم ولی در دقایق پایانی تسلیم شدیم. فردا باید هم خوب دفاع کنیم و هم در حمله بهتر باشیم. اگر در تمام‌کنندگی دقت لازم را داشته باشیم، حتی شانس برنده شدن نیز خواهیم داشت. ما هم غایبانی داریم و مربی به خاطر در پیش بودن جام جهانی و فشرده بودن بازی ها از سیستم چرخشی استفاده می کند. من به شخصه شرایط بدنی خوبی دارم و بی‌تاب این بازی هستم. امیدوارم بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم.»

دیدگاه‌ها