کد خبر : 1849864 | 02 آبان 1401 ساعت 16:23 | 33.8K بازدید | 6 دیدگاه

شکایت اتحاد کلباء از بازیکن آرژانتینی الوصل

تکرار پرونده بازیکن گابنی و مجیدی در امارات!

تیم فوتبال اتحاد کلباء نسبت به حضور بازیکن آرژانتینی الوصل در دیدار دیروز معترض است.

تکرار پرونده بازیکن گابنی و مجیدی در امارات!

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته تیم فوتبال اتحاد کلباء توانست بازی 2 بر صفر باخته برابر الوصل را با تساوی 2 – 2 عوض کند. کار بزرگی که تیم مجیدی در زمین حریف انجام داد و توانست صدرنشین بدون شکست لیگ امارات را با ارائه یک بازی خوب، متوقف کند.

اما اکنون رسانه های اماراتی خبر داده اند که باشگاه اتحاد کلباء با ارائه شکایتی مدعی شده که الوصل در مسابقه روز گذشته از یک بازیکن غیرمجاز استفاده کرده و باید نتیجه این مسابقه تغییر کند.

بازیکن مورد نظر کلباء، توماس چانکلای هافبک 23 ساله و آرژانتینی الوصل است که به صورت قرضی از ریسینگ کلاب به امارات آمده و در این فصل نیز در چهار مسابقه برای تیمش به میدان رفته است.

مدیران کلباء اعتقاد دارند که این بازیکن به صورت غیرمجاز به الوصل پیوسته و حضور وی در ترکیب تیم غیرمجاز است. موضوعی که پیش از این و چند هفته قبل نیز از سوی تیم البطائح مطرح شده بود اما شکایت آنها از توماس چانکلای به این دلیل که پس از مهلت مقرر به ثبت رسیده بود، رد شد.

در آن زمان، منصور لوتاه، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال امارات اعلام کرده بود که مقررات این کشور در نهایت مسئولیت را برعهده باشگاه گذاشته است و فدراسیون یا مسئولان برگزاری مسابقات ادنوک لیگ مسئولیتی در این قبال ندارند و باشگاه همه چیز را متحمل می شود.

باید دید در نهایت، شکایت کلباء از بازیکن آرژانتینی به کجا خواهد رسید. فصل قبل نیز فرهاد مجیدی در زمان حضور در استقلال، با پرونده مشابهی روبرو شد و شکایت آبی ها از اریک بانیاما بازیکن گابنی گل گهر به نتیجه رسید و آن دیدار با نتیجه سه بر صفر به سود استقلال اعلام شد.

دیدگاه‌ها