کد خبر : 1849865 | 02 آبان 1401 ساعت 16:35 | 44.7K بازدید | 4 دیدگاه

گابریل ژسوس:

دلیل افتم را فهمیدم، به شما هم می‌گویم!

گابریل ژسوس، مهاجم جوان آرسنال، خودش را بابت تساوی دیروز این تیم در خانه ساوتهمپتون مقصر می‌داند.

دلیل افتم را فهمیدم، به شما هم می‌گویم!

به گزارش "ورزش سه"، گابریل ژسوس، خرید تابستانی و برزیلی آرسنال از منچسترسیتی، فصل را درخشان شروع کرد و در 9 بازی اول خود برای این باشگاه 5 گل به ثمر رساند. اما ناکامی گابریل ژسوس در جریان تساوی 1-1 در خانه ساوتهمپتون در گلزنی به این معنی بود که او پس از پیروزی 3-1 مقابل اسپرز در تاریخ 1 اکتبر، حتی یک بار نیز موفق به گلزنی نشده است. حالا این مهاجم جوان و برزیلی مدعی شد افت خود را قبول دارد و البته به زودی روند گلزنی های او دوباره آغاز خواهد شد.

1756252

گابریل ژسوس گفت: "نمی‌دانم، واقعا نمی‌دانم چرا در هفته های اخیر موفق به گلزنی نشده ام و اگه متوجه شدم حتما دلیلش را به شما هم می گویم. اما تنها کاری که می توانم انجام دهم این است که به تلاش و مبارزه ادامه داده و سعی کنم همچنان روند پیشرفت را حفظ کنم. همانطور که در گذشته نیز گفتم، من اینجا هستم تا گل بزنم و در امر گلزنی به دیگر بازیکنان تیم کمک کنم. من اوضاع را درک کرده و متوجه اتفاقات هستم، اما تصور می کنم به زودی دوباره روند گلزنی های من از سر گرفته خواهد شد.

شرایط رختکن پس از تساوی در ساوتهمپتون؟ همه کمی ناراحت بودند زیرا می‌دانیم که می‌توانستیم در این دیدار به برتری برسیم. موقعیت زیادی خلق کردیم، اما تبدیل به گل نشدند. البته من نیز در این اتفاق نقش داشتم و می توانستم یک یا دو گل بزنم و اینگونه برنده می شدیم. این شرایط برای همه ما دشوار و دردناک است، اما ما باید بیدار شویم، پیشرفت کرده و به روند گذشته خود برگردیم."

دیدگاه‌ها