کد خبر : 1849866 | 02 آبان 1401 ساعت 16:30 | 34.2K بازدید | 33 دیدگاه

او هنوز قبول ندارد که تمام شده

حتی هواداران یونایتد هم حوصله رونالدو را ندارند!

امانوئل پتی، ستاره سابق آرسنال و تیم ملی فرانسه، معتقد است که رفتارهای رونالدو باعث شده تا هواداران یونایتد نیز دیگر از او خسته و ناامید شده باشند.

حتی هواداران یونایتد هم حوصله رونالدو را ندارند!

به گزارش "ورزش سه"، شرایط برای کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد به بدترین شکل ممکن پیش می رود. رونالدو در تمرینات پیش فصل یونایتد غایب بود و همین خشم اریک تن‌هاخ، مربی هلندی یونایتد، را به دنبال داشت. تن‌هاخ در فصل جاری به فوق ستاره پرتغالی از ابتدا میدان نمی دهد و او جایی در ایده‌هایش ندارد. موردی که سبب خشم رونالدو شده و او از وضعیتش در یونایتد به شدت ناراضی است. رونالدو در بازی هفته قبل یونایتد برابر تاتنهام از ورود به زمین در دقایق پایانی خودداری کرد و راهی رختکن شد. 

1755057

اتفاقی که باعث عصبانیت تن‌هاخ و باشگاه شد و او حالا از تمرین با گروه منع شده و انفرادی کار می کند. رونالدو بازی شنبه شب برابر چلسی را به دلیل تنبیه انضباطی از دست داد و بعید است تا انتقالات زمستانی نیز شرایط برای او بهتر شود.

1454573

امانوئل پتی در مورد وضعیت بد رونالدو در یونایتد گفت:«همه از دست رونالدو خسته و کلافه‌اند. حتی هواداران یونایتد که همیشه حامی او بودند نیز دیگر حوصله رفتارهای او را ندارند. شرایط رختکن نیز مشابه است و بازیکنان نمی خواهند او را کنار خود داشته باشند. رونالدو دوران فوتبال فوق‌العاده‌ای داشته و وقتی بازنشسته شود، بی‌همتا خواهد بود ولی رفتارهای اخیر او به ضرر تیم هستند.»

پتی ادامه داد:«رونالدو قبول ندارد که دیگر بازیکن گذشته نیست و به پایان نزدیک می شود. او آنقدر مغرور است که چنین چیزی را نمی پذیرد. معتقدم کارهایی که او اخیرا در یونایتد انجام داده، قابل دفاع نیستند و من به باشگاه حق می دهم که او را تنبیه کند. دو طرف هر چه زودتر باید به بهترین راه‌حل برای پایان دادن به این حواشی برسند.»

دیدگاه‌ها