کد خبر : 1849869 | 02 آبان 1401 ساعت 16:45 | 47.1K بازدید | 6 دیدگاه

تایید مصدومیت سرجی روبرتو

مدافع بارسلونا 6 هفته خانه‌نشین شد

مصدومیت سرجی روبرتو از ناحیه کتف او را تا اواخر ماه دسامبر از همراهی بارسلونا محروم خواهد کرد.

مدافع بارسلونا 6 هفته خانه‌نشین شد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در هفته یازدهم لالیگای اسپانیا با نتیجه 4-0 میهمانش اتلتیک بیلبائو را از پیش‌ رو برداشت. در این بازی سرجی روبرتو، زننده گل دوم کاتالان‌ها، از ناحیه کتف دچار مصدومیت شد.

1756256

باشگاه بارسلونا امروز در تشریح وضعیت مدافع اسپانیایی خود اعلام کرد کتف چپ سرجی روبرتو دچار دررفتگی شده است و این بازیکن از ترکیب بارسلونا بیرون خواهد ماند. باشگاه بارسلونا مدت زمان دوری این مدافع هافبک 30 ساله را اعلام نکرده اما بر اساس گزارش نشریه اسپورت، او پنج تا 6 هفته خانه‌نشین خواهد بود و تا بازی برابر اسپانیول در اواخر ماه دسامبر نمی تواند بارسا را همراهی کند. بارسا تا قبل از تعطیلی رقابت های باشگاهی به خاطر شروع جام جهانی باید برابر بایرن مونیخ، والنسیا، ویکتوریا پلژن، آلمریا و اوساسونا قرار بگیرد و سرجی همه این بازی ها را از دست خواهد داد.

1756258

سرجی که در یک‌سال گذشته توسط لوئیس انریکه به اردوی تیم ملی فوتبال اسپانیا دعوت نشده، اگر پیش از این انتظار دعوت شدن به اردوی تیم ملی اسپانیا برای حضور در رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر را داشت، حالا با توجه به این مصدومیت دیگر شانسی نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها