کد خبر : 1849874 | 02 آبان 1401 ساعت 17:20 | 13.6K بازدید | 8 دیدگاه

اعتراف ستاره اینتر: شانسی برای فتح اسکودتو نداریم

لائوتارو مارتینز مدعی شد پس از این شروع ضعیف، اینتر شانسی برای فتح اسکودتو در این فصل ندارد.

اعتراف ستاره اینتر: شانسی برای فتح اسکودتو نداریم

به گزارش "ورزش سه"، نراتزوری در حال حاضر و پس از گذشته 11 هفته از شروع فصل جدید، در رده هفتم جدول لیگ قرار دارد و هشت امتیاز از ناپولی صدرنشین کمتر گرفته است. اینتر چهار بار در هشت بازی ابتدایی خود در لیگ مغلوب شد. البته اوضاع در هفته‌های اخیر تغییر کرده و آنها در سه بازی اخیر خود پیروز شده‌اند. شاگردان سیمونه اینزاگی حالا خود را برای یک بازی مهم لیگ قهرمانان اروپا مقابل ویکتوریا پلژن آماده می کنند و پیروزی در این دیدار صعود نراتزوری به دور بعد لیگ قهرمانان را قطعی خواهد کرد. حالا لائوتارو مارتینز در مصاحبه‌ای مدعی شد تمرکز بازیکنان اینتر روی این دیدار حساس خواهد بود و این تیم شانس زیادی برای فتح سری آ ندارد.

1752754

لائوتارو مارتینز گفت: شرایط در حال حاضر در رختکن اینتر خیلی خوب است و ما در روزهای اخیر تمرینات مناسبی برای دیدار بعد داشته‌ایم. در حال حاضر ما به ریکاوری و آماده شدن برای چالش چهارشنبه شب در لیگ قهرمانان مقابل ویکتوریا پلژن در خانه فکر می‌کنیم و امیدواریم برای این دیدار از تمرکز کافی برخوردار باشیم.

تلاش اینتر برای فتح اسکودتو در این فصل؟ نه، زیرا ما امتیازات بسیار مهمی را از دست داده ایم، بنابراین فقط به ریکاوری و بازی های باقی مانده در طول فصل فکر می کنیم و رسیدن به این هدف برای ما دشوار شده است.

دیدگاه‌ها