کد خبر : 1849880 | 02 آبان 1401 ساعت 17:50 | 17.8K بازدید | 1 دیدگاه

آرکادیوش میلیک:

یوونتوس در گذشته نیز به دنبال جذب من بود

آرکادیوش میلیک، مهاجم جدید یوونتوس، فاش کرد در گذشته نیز از این باشگاه پیشنهاد داشته است.

یوونتوس در گذشته نیز به دنبال جذب من بود

به گزارش "ورزش سه"، آرکادیوش میلیک مهاجم 28 ساله و لهستانی، تابستان امسال با قراردادی قرضی و گزینه خرید هفت میلیون یورویی از المپیک مارسی به یوونتوس پیوست. فصل در تورین برای میلیک به خوبی شروع شده و او در هشت بازی سری آ سه3 گل به ثمر رسانده است. حالا آرکادیوش میلیک مدعی شد فوتبال در ایتالیا تاکتیکی تر از فرانسه بوده و البته او مشکلی برای تطبیق یافتن با تیم جدیدش نداشته است.

آرکادیوش میلیک گفت: "من به خوبی ایتالیایی صحبت می کنم و این یک مزیت مهم است. من هیچ مشکلی با درک حرف های سرمربی و تمام دستوراتی که او به من می دهد، ندارم. اینجا در ایتالیا هم در تمرین و هم در بازی، فوتبال خیلی تاکتیکی تر است. اما در سوی دیگر در فرانسه فضاهای بیشتری برای بازیکنان سریع یا وینگرهایی که زیاد می دوند، وجود دارد.

1748647

در مارسی عملکرد خوبی داشتم، اما می‌توانستم خیلی بهتر عمل کنم و این را می‌دانم. اما گاهی اوقات و به خصوص با خصوصیات بازیکنی مثل من، برای پیشرفت به بازیکنان خوبی در اطراف خود نیاز دارید که در خدمت شما بازی کنند.

انتقال تابستانی به یوونتوس؟ تماس‌ها برای انتقال من قبل از بازی با نانت آغاز شد و در آن دیدار من روی نیمکت بودم. از زمانی که در ناپولی بودم نیز یوونتوس خواهان جذبم بود، اما در آن زمان امکان توافق وجود نداشت. اما ما خوشحالیم که امروز دوباره همدیگر را پیدا کردیم.

بازی کردن در کنار دوسان ولاهوویچ؟ تقریباً در تمام بازی‌هایی که در یوونتوس بازی کردم، یک مهاجم دیگر در کنارم بود و فکر می‌کنم اینطوری شرایط راحت‌تر است، زیرا شما راه‌حل‌های بیشتری دارید."

دیدگاه‌ها