کد خبر : 1849882 | 02 آبان 1401 ساعت 17:54 | 5.4K بازدید | 4 دیدگاه

می‌خواهیم تماشاگر پسند بازی کنیم

عباسیان: مصاف با استقلال ویترین بازی‌های هوادار است

معین عباسیان می‌گوید تیم‌شان به خوبی آماده بازی حساس با استقلال می‌شود.

عباسیان: مصاف با استقلال ویترین بازی‌های هوادار است

به گزارش "ورزش سه"، معین عباسیان، وینگر چپ هوادار یکی از بازیکنان باتجربه هوادار است که احتمالا این هفته یکی از مهره‌های مورد اعتماد ساکت الهامی مقابل استقلال خواهد بود. او در مورد روند تیم‌شان گفت: روندمان خداراشکر خیلی بهتر شد و با آن دو بردی که آوردیم از پایین جدول جدا شدیم. تیم‌مان خوب بازی می‌کرد ولی نتیجه نمی‌گرفتیم. بازی پیکان هم خیلی سخت بود و می‌دانستیم پیکان تیم بسته‌ای است و دنبال تک امتیاز است؛ در این بازی هم خوب بودیم و می‌توانستیم پیروز شویم اما یک امتیاز هم یک امتیاز بود.

او در مورد شرایط خودش در هوادار گفت: من یک مقدار دیر اضافه شدم و یک ماه کنار تیم نبودم و کمی طول می‌کشید به شرایط تیم ملحق شوم. الان ولی شرایطم خیلی خوب شده و منتظر دستور آقا ساکت هستم و اگر صلاح بداند بازی می‌کنم.

عباسیان در خصوص بازی این هفته‌ با استقلال گفت: استقلال هم یکی از مقتدرترین تیم‌های ایران است. همیشه بازی جلوی استقلال و پرسپولیس شرایط خاص خودش را دارد؛ ویترین تیم‌های دیگر است تا بازیکنان و تیم‌ها خودشان را نشان بدهند. واقعا بچه‌ها این هفته خوب تمرین می‌کنند تا نمایش خوبی مقابل استقلال داشته باشند.

1740907

او ادامه داد: من انگیزه زیادی دارم. اینجا شرایط خیلی خوب است و مثل خانه خودم است. امیدوارم با یک روحیه خوب، یک بازی‌ای انجام دهیم که همراه با نتیجه برای تیم‌مان شود.

او در مورد اینکه استقلالی‌ها در این هفته به وقت کشی حریف اعتراض داشتند و آیا ممکن است هوادار هم اینطور بازی کند بیان کرد: هر تیمی استراتژی خاص خودش را دارد ولی استراتژی تیم ما مشخص است و در هفته‌های گذشته بازی‌های خوبی به اجرا گذاشتیم. ما همیشه خوب بازی کردیم و آقا ساکت الهامی هم نظرش این است که فوتبال بازی کنیم. امیدوارم این هفته هم بازی خوب و تماشاگر پسندی داشته باشیم‌.

دیدگاه‌ها