کد خبر : 1849898 | 02 آبان 1401 ساعت 19:20 | 32.3K بازدید | 2 دیدگاه

پایان کابوس: ستاره بلژیکی آماده بازگشت به میادین

روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی اینتر، به زودی در ترکیب این تیم قرار خواهد گرفت.

پایان کابوس: ستاره بلژیکی آماده بازگشت به میادین

به گزارش "ورزش سه"، روملو لوکاکو در اولین دقایق پوشیدن دوباره لباس اینتر و بازگشت به این باشگاه موفق به گلزنی شد و هواداران نراتزوری را به شدت امیدوار کرد. اما یک مصدومیت غیرمنتظره باعث شد روملو لوکاکو در هفته های اخیر در لیگ قهرمانان و سری آ غیبت داشته باشد و نبود او در ترکیب اینتر به وضوح حس شد. اما به نظر این موانع در حال بر طرف شدن بوده و او به زودی می تواند در کنار لائوتارو مارتینز در ترکیب حضور پیدا کند.

1756282

اسکای اسپورتس مدعی شد روملو لوکاکو در آستانه بازگشت به میادین قرار گرفته و به زودی دوباره در ترکیب اینتر قرار خواهد گرفت. هدف سیمونه اینزاگی دعوت از این بازیکن بلژیکی برای بازی حساس و سرنوشت ساز در لیگ قهرمانان با ویکتوریا پلژن است‌. روملو لوکاکو در روزهای اخیر در تمرینات گروهی حضور داشته و به شدت تلاش می کند حداقل در لیست اینتر برای دیدار لیگ قهرمانان قرار بگیرد.

اما در صورتی که اینزاگی و خود این بازیکن تمایلی به ریسک کردن در فاصله چند هفته به شروع جام جهانی نداشته باشند، روملو لوکاکو در دیدار هفته بعد اینتر با سمپدوریا در ترکیب این تیم قرار خواهد گرفت. پیش از این شایعاتی در مورد تشدید مصدومیت لوکاکو در بلژیک و احتمال غیبت او در جام جهانی وجود داشت، اما به نظر این اخبار حقیقت نداشته و این مهاجم تنومند می تواند قبل از شروع تورنمنت نیز در ترکیب اینتر حضور پیدا کند.

دیدگاه‌ها