کد خبر : 1849907 | 02 آبان 1401 ساعت 20:12 | 19.5K بازدید | 9 دیدگاه

بنزما لایق دریافت توپ طلا بود

رودیگر: قرار نیست همیشه فیکس رئال مادرید باشم

آنتونی رودیگر، مدافع آلمانی رئال مادرید، از شرایط خود در این باشگاه رضایت دارد.

رودیگر: قرار نیست همیشه فیکس رئال مادرید باشم

به گزارش "ورزش سه"، هفته های ابتدایی حضور آنتونی رودیگر در رختکن رئال مادرید خوب سپری شده و او تبدیل به بازیکن محبوبی در بین هواداران این باشگاه شده است. آنتونی رودیگر در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار برابر لایپزیش در لیگ قهرمانان حضور پیدا کرده و مدعی شد کریم بنزما لایق دریافت جایزه توپ طلا بوده است.

آنتونی رودیگر گفت: "فردا انتظار دارم مقابل تیمی با انرژی فراوان و مهاجم بزرگی مانند تیمو ورنر، دیدار دشواری داشته باشیم. من از عملکردم راضی هستم. لایپزیش تیمی است که پتانسیل فراوانی دارد و ما می دانیم چگونه آنها را متوقف کنیم.

امیدوارم هم تیمی های آلمانی من فردا در شرایط خوبی نباشند و البته در جام جهانی درخشان ظاهر شوند. به جام جهانی هم فکر کرده و تصور می کنم برای این تورنمنت آماده هستم. قرار نیست من در تمامی مسابقات به میدان بروم و این موضوعی طبیعی است، زیرا ما تیم بسیار بزرگی داریم.

1756296

رسیدن توپ طلا به کریم بنزما؟ او لیاقت بردن توپ طلا را داشت و من واقعا اینگونه فکر می کنم. دیدن نام خودم در لیست 30 نفره نیز باعث افتخار بود. این اولین بار است که چنین اتفاقی رخ داده، اما چیزی در ذهن من تغییر نمی کند.

درخشش وینیسیوس در یک سال اخیر؟ او برای من مانند یک برادر کوچک است. وینیسیوس به من کمک می کند تا اسپانیایی صحبت کنم و ما همدیگر را کم و بیش خوب درک می کنیم. به عنوان یک بازیکن معتقدم وینیسیوس پتانسیل فوق العاده ای دارد و این موضوع کاملا واضح است.

احتمال جدایی تونی کروس در پایان فصل؟ او یک اسطوره در رئال مادرید است و به همین دلیل به او احترام می گذارند. من نمی توانم در مورد آینده تونی کروس چیز زیادی بگویم، زیرا در نهایت او خودش تصمیم می گیرد. اما من دوست دارم کروس در رئال مادرید بماند. من با او در تیم ملی آلمان بازی کرده ام و حداقل در جام جهانی جای او در ترکیب خیلی خالی است."

دیدگاه‌ها