کد خبر : 1849909 | 02 آبان 1401 ساعت 20:32 | 87.3K بازدید | 11 دیدگاه

بدترین شب اشمایکل: چرا از لستر رفتی کاسپر؟

هواداران نیس از کاسپر اشمایکل عصبانی هستند و در دیدار دیشب این تیم مقابل نانت دروازه‌بان دانمارکی را هو و به جای او سنگربان دوم تیم‌شان را تشویق کردند.

بدترین شب اشمایکل: چرا از لستر رفتی کاسپر؟

به گزارش "ورزش سه"، دیشب یکی از بدترین شب‌های فوتبالی کاسپر اشمایکل، دروازه‌بان دانمارکی نیس بود. او نه تنها در ورزشگاه خانگی تیمش از سوی هواداران خودی هو شد بلکه شاهد بود که سنگربان دوم تیم توسط هواداران تشویق می‌شود.

نیس با اینکه در ژانویه گذشته و امسال تابستان تلاش زیادی کرد تا با تقویت تیمش شرایط بهتری در لیگ یک پیدا کند اما با شروع فصل جدید به هیچ وجه نتوانسته در حد انتظار ظاهر شود. تساوی 1-1 در بازی دیشب مقابل نانت و شایعاتی که درباره اشمایکل منتشر شده بود صبر هواداران را لبریز کرد تا مخالفت خود را با این سنگربان دانمارکی در ورزشگاه خانگی‌شان ابراز کنند.

زمانی که هنوز سوت شروع مسابقه نیس و نانت زده نشده بود و گوینده ورزشگاه در حال خواندن اسامی بازیکنان دو تیم بود، هواداران نیس به محض شنیدن نام کاسپر اشمایکل شروع به هو کردن او کردند.

1756306

کاسپر اشمایکل که بعد از سالها حضور در باشگاه لسترسیتی راهی فرانسه شد تا به نیس بپیوندد این هفته با شایعاتی روبرو شد که مدعی بود او تنها پنج ماه بعد از پیوستن به نیس از شرایط باشگاه خسته شده و قصد دارد در ماه ژانویه این تیم را ترک کند. شایعه‌ای که خشم هواداران این باشگاه را به دنبال داشت.

هواداران نیس تنها به هو کردن اشمایکل بسنده نکردند و زمانی که گوینده ورزشگاه نام دروازه‌بان دوم این تیم، مارسین بولکا، را به زبان آورد شدیدتر از هر بازیکن دیگری او را تشویق کردند.

اشمایکل امسال تابستان بعد از 11 سال حضور در لسترسیتی این تیم را ترک کرد و راهی فرانسه شد تا با قراردادی 1 میلیون یورویی به نیس بپیوندد. انتقالی که بسیاری از دوست‌داران او را شگفت‌زده کرده بود.

1756307

اشمایکل 35ساله فصل جدید را روی نیمکت آغاز کرد ولی به تدریج توانست اعتماد لوسین فاور، سرمربی نیس، را جلب کرده و به سنگربان اول تیم تبدیل شود. درحالیکه تنش بین اشمایکل و نیس بالا گرفته نشریه اکیپ هم در روزهای اخیر گزارشی منتشر کرد و مدعی شد سنگربان دانمارکی از نظر فرهنگی با مدیران نیس به مشکل برخورده و مدیران باشگاه از رعایت نکردن اصول حرفه‌ای توسط او عصبانی هستند.

دیدگاه‌ها