کد خبر : 1849921 | 02 آبان 1401 ساعت 23:49 | 56.2K بازدید | 5 دیدگاه

بعد از یک هفته دوری از ترکیب به علت محرومیت؛

لک اینجاست؛ بدون لک! (عکس)

حامد لک در اولین تمرین شاگردان ربیعی برای تقابل حساس با سپاهان حضور یافت.

لک اینجاست؛ بدون لک! (عکس)

به گزارش ورزش سه، حامد لک در تیم جدید خود مس رفسنجان خیلی زود جا افتاد و شاهد حضورش در ترکیب اصلی نارنجی پوشان از همان هفته نخست لیگ بیست و دوم بود. توالی حضور او در ترکیب اما در بازی هفته گذشته مقابل نفت MIS پاره شد. لک در بازی هفته دهم مس به دلیل محرومیت حضور نداشت و نوشی صوفیانی به جای او درون دروازه ایستاد.
بعد از غیبت مقابل نفت که البته همان گونه که گفته شد به دلیل چهار کارته شدن لک بود، شایعاتی در خصوص او به وجود آمد که صحت نداشت و امروز شاهد حضور دوباره دروازه بان فصل گذشته پرسپولیس در جمع نارنجی پوشان در شروع تمرینات آنها برای بازی حساس با سپاهان بودیم.

1756337

شاگردان محمد ربیعی که اواخر ماه گذشته مقابل پرسپولیس با یک گل شکست خوردند، روز جمعه در دیداری حساس مقابل تیم دوم جدول رده بندی قرار خواهند گرفت. آنها که در حال حاضر با 13 امتیاز در مکان هفتم جدول رده بندی حضور دارند، می توانند در صورت پیروزی مقابل میهمان قدرتمند خود، تا دو پله در جدول صعود کنند.
حامد لک در شروع تمرینات مس برای بازی با سپاهان در کنار دیگر گلرهای تیم به تمرین پرداخت. او که روحیه بالایی در تمرین امروز نارنجی پوشان داشت، امیدوار است در دهمین حضورش در ترکیب مس، ششمین کلین شیت خود را ثبت کند.

دیدگاه‌ها