کد خبر : 1849922 | 03 آبان 1401 ساعت 00:04 | 22.3K بازدید | 15 دیدگاه

کیکه ستین: جانشین احتمالی امری در ویارئال

رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند با منصوب شدن اونای امری به عنوان سرمربی جدید استون‌ویلا، کیکه ستین به زودی به عنوان جانشین او سرمربی ویارئال خواهد شد.

کیکه ستین: جانشین احتمالی امری در ویارئال

به گزارش "ورزش سه"، کیکه ستین، سرمربی سابق بارسلونا که بعد از اخراج از این تیم در سال 2020 تاکنون بدون تیم مانده است به زودی به جای اونای امری روی نیمکت ویارئال خواهد نشست.

اونای امری، سرمربی سابق ویارئال، امروز با استون‌ویلا قرارداد امضا کرد تا به جای سرمربی اخراج شده این تیم لیگ برتری، استیون جرارد، روی نیمکت تیم بیرمنگامی بنشیند.

1756338

روزنامه مارکا می‌گوید کیکه ستین در حال حاضر در شهر والنسیا به سر می‌برد و مذاکراتش با ویارئال به مراحل پیشرفته رسیده است. هیئت مدیره به ستین اطلاع داده با توجه به بازیکنانی که در اختیار خواهد داشت از او انتظار دارد تا حد ممکن در رقابت‌های اروپایی حضور داشته باشد و در لالیگا هم یکی از چهار رتبه اول را به دست بیاورد.

دیگر نامزد ویارئال برای جانشینی اونای امری، مارسلینو گارسیا تورال است اما او فعلا ترجیح می‌دهد منتظر بماند تا در صورت استفعای لوئیس انریکه از نیمکت تیم ملی اسپانیا بعد از جام جهانی قطر به عنوان جانشین او روی نیمکت لاروخا بنشیند.

دیدگاه‌ها