کد خبر : 1849931 | 03 آبان 1401 ساعت 10:05 | 20.7K بازدید | 2 دیدگاه

این راهی است که هوادار در آن پیر شده است

اوت! روح علی علیزاده در ورزشگاه دستگردی

پیش بینی می شود بازی هوادار – استقلال یکی از بازی های زیبای هفته یازدهم شود. به این خاطر که هوادار تیمی نیست که صفر تا صد دفاعی بازی کند و تنها به دنبال مساوی باشد.

اوت! روح علی علیزاده در ورزشگاه دستگردی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ساکت الهامی این را در بازی با پرسپولیس به خوبی ثابت کرد و به خوبی نشان داد در برابر تیم های بزرگ و مدعی به دنبال فوتبال بازی کردن و قد علم کردن است؛ به خصوص که می خواهد در جام حذفی مسیر قهرمانی را دنبال کند.

یکی از ایده های تیم هوادار برای رسیدن به گل در فصل جاری استفاده از ضربات ایستگاهی و حتی اوت بوده است و تاکنون بارها و بارها روی این ضربات توسط مدافعان خود به گل رسیده است. مدافعانی چون صائب محبی و عزت پورقاز. اوت های بلند کاپیتان هم دست کمی از ضربات ایستگاهی ندارد. عزت پورقاز تا به این جای کار که 10 هفته از بازی ها سپری شده روی ضربات ایستگاهی یک گل زده و یک پاس گل داده و یکی از پرتاب اوت های او تبدیل به گل شده است. بدون شک استقلال با مدافعان بلند قامتی که دارد روی مهار این توپ ها تمرین و برنامه ریزی خواهد کرد و همه تلاش خود را علیه اوت های بلند کاپیتان تیم هوادار بر عهده می گیرد.

پیش بینی می شود با هر اوت در زمین استقلال تیم هوادار روی به پرتاب های بلند بیاورد اما جای نقد ندارد چون پرتاب اوت های بلند روی دروازه حریف شانس گلزنی تیم هوادار را افزایش می دهد و این تیم حق دارد از توانمندی که دارد، استفاده کند.

با توجه به اینکه این مسابقه در ورزشگاه دستگردی برگزار می‌شود و ابعاد آن نیز کوچکتر از ورزشگاه آزادی است احتمالا استفاده از این روش مقرون به صرفه‌تر هم خواهد بود. پس آماده باشید که روح علی علیزاده اینجاست.

1565448

دیدگاه‌ها