کد خبر : 1849946 | 03 آبان 1401 ساعت 10:54 | 24.9K بازدید | 20 دیدگاه

کریس امروز در تمرین شیاطین سرخ حضور خواهد یافت؟

جلسه سرنوشت‌ساز رونالدو و تن‌هاخ پشت درهای بسته

چه اتفاقی برای رونالدو خواهد افتاد؟ تصمیم به زودی بعد از یک مکالمه کلیدی پشت درهای بسته گرفته می‌شود.

جلسه سرنوشت‌ساز رونالدو و تن‌هاخ پشت درهای بسته

به گزارش "ورزش سه"، امروز قرار است در مورد سرنوشت کریستیانو رونالدو در باشگاه منچستریونایتد تصمیم‌گیری شود. ستاره پرتغالی یونایتد امروز در جلسه ای با اریک تن هاخ، در مورد همه آن چه که شرایط را به این سمت برده صحبت خواهند کرد.

یک هفته پیش رونالدو، در دیدار خانگی با تاتنهام روی نیمکت حضور داشت و وقتی تن هاخ می خواست او را در دقیقه 89 وارد بازی کند، از نیمکت بلند شد و بدون خداحافظی ورزشگاه را ترک کرد. همین موضوع باعث شد تا رابطه او با سرمربی سخت‌گیر یونایتد بیش از پیش تیره شود.

سه روز محرومیت از حضور در تمرین با تیم اصلی، خروج از لیست بازی با چلسی و جریمه سنگین مالی (حدود یک میلیون پوند) تصمیم اولیه در مورد رونالدو بود. بعد از بازی با چلسی، تمرینات تیم تعطیل بود و از امروز دوباره شروع خواهد شد و حضور یا عدم حضور کریس می تواند به نوعی موضع سرمربی در خصوص او را نشان دهد.

طبق ادعای رسانه‌های انگلیسی، تن هاخ قصد دارد موضوع رونالدو را پشت درهای بسته حل کند. در صورتی که در این جلسه اختلافات طرفین حل شود باید منتظر بازگشت کریس به جمع شیاطین سرخ و آماده شدنش برای بازی پنجشنبه مقابل شریف در لیگ اروپا باشیم.

دیدگاه‌ها