کد خبر : 1849962 | 03 آبان 1401 ساعت 11:59 | 53.6K بازدید | 38 دیدگاه

تلاش بی‌نتیجه PSG: پاسخ منفی بنزما به پیشنهاد هنگفت

کریم بنزما، ستاره رئال مادرید، به پیشنهاد پاری سن ژرمن برای پیوستن به این باشگاه پاسخ منفی داده است.

تلاش بی‌نتیجه PSG: پاسخ منفی بنزما به پیشنهاد هنگفت

به گزارش "ورزش سه"، بنزما ستاره بی‌چون‌وچرای تیمش در چند فصل اخیر بوده است و هفته قبل موفق شد جایزه توپ طلا را به خاطر درخشش در ترکیب این تیم در فصل گذشته به دست آورد. 
نمایش خارق‌العاده او در ترکیب رئال در لیگ قهرمانان باعث شد که تیم کارلو آنچلوتی به فینال این رقابت‌ها راه پیدا کند و با تک گل وینیسیوس جونیور برابر لیورپول به پیروزی برسد تا جام قهرمانی این مسابقات را برای چهاردهمین بار به خانه ببرد. 
قرارداد این ستاره فرانسوی با باشگاه رئال مادرید در تابستان سال آینده به پایان می‌رسد و اگر مدیران این باشگاه پیش از آغاز پنجره نقل و انتقالات زمستانی قرارداد جدیدی را با او امضا نکنند، این بازیکن می‌تواند مذاکراتش با دیگر باشگاه‌ها را از ماه ژانویه آغاز کند. 

1755708
حالا ال ناسیونال خبر داده است که پاری سن ژرمن علاقه زیادی به جذب این بازیکن دارد و پیشنهادی را نیز برای به خدمت گرفتن او ارائه کرده است. گفته می‌شود آنها پیشنهاد پرداخت دستمزد هنگفتی را به بنزما داده‌اند که بسیار بیشتر از دستمزد فعلی او در رئال مادرید است. 
کیلیان امباپه که رابطه بسیار خوبی با بنزما دارد نیز امیدوار است که این بازیکن علاوه بر تیم ملی فرانسه، در سطح باشگاهی هم در خط حمله در کنارش حضور داشته باشد. 
با این حال، بنزما تصمیمی برای ترک سانتیاگو برنابئو ندارد و در عین حال به واسطه احترام بسیاری که برای لیون، باشگاه سابقش، که رقیب جدی پی اس جی است قائل است به این پیشنهاد پاسخ منفی داده است. 
انتظار می‌رود که قرارداد این بازیکن با باشگاه رئال مادرید به زودی به صورت رسمی تمدید شود.

 

دیدگاه‌ها