کد خبر : 1849967 | 03 آبان 1401 ساعت 12:32 | 14.2K بازدید | 6 دیدگاه

ایمانی بازی ویژه فصل را هم از دست داد؛

سرباز مصدوم، غایب بزرگ تراکتور - ملوان

هافبک تیم ملوان به دلیل مصدومیت در بازی این هفته هم حضور نخواهد داشت.

سرباز مصدوم، غایب بزرگ تراکتور - ملوان

به گزارش "ورزش سه"، اکبر ایمانی بعد از چند فصل حضور در تراکتور، در پایان لیگ بیست و دوم برای گذراندن دوران سربازی تبریز را به مقصد انزلی ترک کرد تا پیراهن ملوانِ تازه لیگ برتری شده را به تن کند. او طی پنج هفته نخست دو بار به عنوان بازیکن جایگزین و یک بار با حضور در ترکیب اصلی، برای ملوان به میدان رفت ولی بعد از آن به علت مصدومیت، نامش از لیست شاگردان زارع خارج شد. او مثل پنج بازی اخیر، بازی این هفته تیمش را هم از دست داد تا یکی از تقابل های جذاب هفته یازدهم به نیم فصل دوم موکول شود.

اکبر ایمانی، قطعا ویژه‌ترین چهره بازی تراکتور و ملوان بود و خیلی ها منتظر اولین رویارویی او با هم‌تیمی‌های سابق پس از ترک تبریز بودند. نحوه استقبال از او هم می توانست سوژه جالبی باشد که محقق نشد. البته بازی تراکتور و ملوان به احتمال زیاد بدون تماشاگر برگزار شود. به این ترتیب هر دو طرف اصلی داستان، در روز بازی، غایب خواهند بود.

1756405

داستان ایمانی با تراکتور، داستان عجیبی است. او تلاش زیادی برای پیوستن به تراکتور انجام داد و شخصا برای گرفتن رضایتنامه خود اقدام کرد تا حسابی محبوب هواداران شود. شماره 6 جدید تراکتوری‌ها، خیلی دوست داشت نقش مهدی کیانی را در تیم ایفا کند و هوای رابطه او با هواداران در سال های اول آفتابی بود. افشای یک فایل صوتی که پرده از درخواست مالی بالای او برای تمدید با تراکتور در لیگ بیست و یکم برداشت، شرایط را برای ایمانی تغییر داد اما او با این وجود یک سال دیگر با سرخ پوشان ادامه داد و در نهایت راهی ملوان شد.

در صورتی که سربازی ایمانی در ملوان به سرنوشت دو سرباز استقلالی این تیم دچار نشود، باید برای حضور ایمانی مقابل تراکتور در تبریز، یک فصل صبر کنیم. البته شاید هم زودتر این اتفاق رخ دهد؛ اگر دو تیم در جام حذفی به هم خورده و تبریز میزبان باشد.

دیدگاه‌ها