کد خبر : 1849977 | 03 آبان 1401 ساعت 12:59 | 52.4K بازدید | 29 دیدگاه

برای جلسه با تن‌هاخ: رونالدو به کرینگتون رفت (عکس)

کریستیانو رونالدو، ستاره منچستریونایتد، دقایقی قبل برای برگزاری جلسه با اریک تن‌هاخ، به مجموعه تمرینی این باشگاه رسید.

برای جلسه با تن‌هاخ: رونالدو به کرینگتون رفت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو در چند ماه اخیر روزهای سختی را در اولدترافورد سپری کرده و این موضوع در چند روز گذشته به اوج خودش رسیده است. 
این بازیکن پرتغالی پس از این که حاضر به حضور در زمین در دیدار برابر تاتنهام نشد و پیش از سوت پایان بازی نیمکت را ترک کرد و به سمت رختکن رفت، از فهرست شیاطین سرخ برای دیدار برابر چلسی خط خورد. 
او از آن زمان تا امروز به صورت انفرادی و جدای از سایر بازیکنان یونایتد تمرین کرده است تا از سوی مدیران و کادر فنی این باشگاه تنبیه شده باشد. 
این مهاجم امروز قرار است جلسه‌ای را با تن‌هاخ برگزار کند تا به صورت جدی درباره شرایط او و رفتارها و اتفاقاتی که در چند هفته اخیر رخ داده صحبت شود و نتیجه نهایی تاثیر زیادی در سرنوشت این بازیکن خواهد داشت و به همین منظور دقایقی قبل وارد کرینگتون، زمین تمرین یونایتد، شد. 

1756421
گفته می‌شود این مربی هلندی تنها در صورتی حاضر است بار دیگر او را در ترکیب تیمش به کار بگیرد که رونالدو از او عذرخواهی کند و نشان دهد که از رفتارهایش پشیمان است. 
تن‌هاخ پیش از این گفته بود که تصمیمی برای فروش رونالدو ندارد و همچنان روی او حساب می‌کند اما بسیاری از رسانه‌های انگلیسی روز گذشته خبر داده بودند که او از مدیران یونایتد خواسته که این بازیکن را در ماه ژانویه به فروش برسانند.

 

دیدگاه‌ها