کد خبر : 1849997 | 03 آبان 1401 ساعت 14:30 | 9.3K بازدید | 30 دیدگاه

شانس صعودمان اندک است ولی؛

اریک گارسیا: می‌خواهیم از بایرن انتقام بگیریم

اریک گارسیا، مدافع بارسلونا، در نشست خبری امروز خود گفت که هرچند شانس صعود بارسا به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان بسیار اندک است ولی با انگیزه انتقام از بایرن وارد زمین خواهند شد.

اریک گارسیا: می‌خواهیم از بایرن انتقام بگیریم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فردا شب در نوکمپ میزبان بایرن مونیخ است. این بازی از هفته پنجم دور گروهی لیگ قهرمانان برگزار می شود و بارسا شانس اندکی برای صعود دارد. آبی و اناری ها باید فردا بایرن را ببرند و در هفته پایانی نیز ویکتوریاپلژن را شکست دهند و امیدوار باشند اینتر در دو بازی بعدی خود پیروز نشود. بارسا در بازی رفت برابر بایرن 2-0 باخت در حالی که به خصوص در نیمه اول نمایش بهتری ارائه داد. بارسا در سه سال گذشته همواره برابر بایرن شکست خورده است.

1756442

اریک گارسیا، مدافع بارسا، در نشست خبری این بازی گفت:«باید بازی خودمان را انجام دهیم و برای پیروزی وارد زمین شویم. بازی حساسی است ولی متاسفانه سرنوشت صعود به ما بستگی ندارد و باید ببینیم اینتر که قبل از ما بازی اش شروع می شود، چه نتیجه ای کسب کرده است. قطعا نتیجه بازی اینتر-ویکتوریا روی شکل بازی ما تاثیرگذار خواهد بود.»

گارسیا در مورد ترس از مصدومیت قبل از شروع جام جهانی گفت:«من به شخصه از این بابت ترسی ندارم ولی در مورد دیگر بازیکنان اطلاعی ندارم.»

بارسا در لالیگا تنها چهار گل در یازده بازی دریافت کرده ولی در لیگ قهرمانان تا به اینجا هفت گل در چهار بازی دریافت کرده است. گارسیا در این رابطه گفت:«امیدوارم عملکرد دفاعی‌مان برابر بایرن مثل بازی های لالیگا باشد. باید بازی را قدرتمندانه شروع کنیم و یک گل زودهنگام می تواند اعتماد به نفس تیم را بالا ببرد. باید در لیگ قهرمانان بهتر دفاع کنیم.»

1756441

گارسیا در مورد دلیل ناکامی بارسا در لیگ قهرمانان گفت:«در بازی رفت برابر بایرن مستحق باخت نبودیم. در بازی برابر اینتر در سن سیرو نیز حداقل باید مساوی می کردیم و شکست منصفانه نبود. این دو بازی را باختیم و همه چیز به ضررمان شد. شانس صعودمان بسیار اندک است ولی برابر بایرن با انگیزه انتقام وارد زمین می شویم»

گارسیا در مورد اشتباهات فردی اش و شدت گرفتن انتقادات رسانه ها گفت:«این انتقادات در کنترل من نیست. همیشه هدفم ارائه بهترین بازی ها برای بارسلوناست و اشتباه در فوتبال طبیعی است. من وارد زمین نمی شوم که به ضرر تیمم اشتباه کنم. بله، برابر رئال پنالتی دادم و در بازی مقابل اینتر هم می توانستم بهتر کار کنم ولی من فقط 21 سال دارم. انتقادات سازنده را قبول می کنم ولی برخی انتقادات توهین و بی احترامی است.»

دیدگاه‌ها