کد خبر : 1850004 | 03 آبان 1401 ساعت 15:35 | 77.4K بازدید | 45 دیدگاه

جمال موسیالا:

رئال افسانه‌ای است ولی بارسا را ترجیح می‌دهم

پدیده بایرن زمانی هوادار سرسخت بارسلونا بود و از تماشای بازی تیمی که در آن ژاوی، اینیستا و لیونل مسی بازی می کردند، لذت می برد.

رئال افسانه‌ای است ولی بارسا را ترجیح می‌دهم

به گزارش "ورزش سه"، جمال موسیالا در دو سال اخیر پیشرفت فوق العاده‌ای کرده و تبدیل به بازیکن ثابت و تاثیرگذار بایرن مونیخ شده است. او که برای تیم ملی آلمان هم بازی می کند و از امیدهای این تیم در جام جهانی محسوب می شود، در مصاحبه با آاس فاش کرد که در اسپانیا بارسلونا را ترجیح می دهد.

1756434

موسیالا در این رابطه گفت:«رئال یا بارسا؟ زمانی من عاشق تماشای بازی های بارسلونا بودم. آن تیمی که لیونل مسی، ژاوی و آندرس اینیستا را در اختیار داشت. واقعا تماشای فوتبال‌شان لذتبخش بود و من روی بازی های این تیم تمرکز می کردم. بارسا باشگاهی با فلسفه ای منحصر به فرد است که توجه زیادی به استعدادهای جوان دارد و دوست دارد با ارائه یک بازی زیبا برنده شود.»

1737990

موسیالا ادامه داد:«بارسلونا یک دهه پیش بهترین باشگاه دنیا بود و من تقریبا همه بازی هایش را تماشا می کردم. رئال مادرید یک باشگاه افسانه ای است ولی به دلایلی که گفتم، هوادار بارسلونا هستم. ال‌کلاسیکوهایی که در دوران مسی و رونالدو برگزار می شد، هر فوتبال‌دوستی را جذب می کرد. با تمام احترامی که برای رئال و رونالدو قائلم ولی در ال‌کلاسیکوها هوادار تیمی بودم که مسی را در اختیار داشت(می خندد).»

دیدگاه‌ها