کد خبر : 1850012 | 03 آبان 1401 ساعت 15:54 | 32.1K بازدید | 11 دیدگاه

گلن جانسون:

عجیب است، تیاگو قدم می‌زند ولی مصدوم می شود!

گلن جانسون، مدافع سابق لیورپول، از مصدومیت‌های متوالی تیاگو آلکانتارا متعجب است.

عجیب است، تیاگو قدم می‌زند ولی مصدوم می شود!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در فصل جاری شرایط خوبی ندارد و پس از یازده بازی با 12 امتیاز اختلاف نسبت به آرسنال صدرنشین در رده هشتم جدول قرار دارد. در سال های اخیر عادت داشتیم لیورپول را در رده های اول و دوم ببینیم ولی امسال اوضاع برای تیم تحت هدایت یورگن کلوپ خوب پیش نمی رود و او زیر فشار انتقادات قرار دارد. تیاگو آلکانتارا، هافبک اسپانیایی لیورپول، هم از انتقادات در امان نیست. بازیکنی که اغلب مصدوم است. او در فصل جاری تنها پنج بازی برای قرمزها انجام داده و بازی اخیر تیمش برابر ناتینگهام فارست را نیز به دلیل عفونت گوش از دست داد. قرمزها این بازی را 1-0 باختند.

1756453

گلن جانسون که بین سال های 2009 تا 2015 مدافع راست لیورپول بود، از مصدومیت های متوالی تیاگو شگفت زده است. او در این رابطه گفت:«تیاگو فوتبالیستی فوق العاده خوب است و آرزو می کنید هر هفته در ترکیب لیورپول باشد اما اغلب این اتفاق رخ نمی دهد چون زیاد مصدوم می شود. تیاگو بازیکنی تاثیرگذار است و هر هفته باید روی فرم باشد. لیورپول به او نیاز دارد ولی درک نمی کنم چرا این قدر مصدوم می شود.»

1709236

جانسون ادامه داد:«تیاگو از جمله بازیکنانی است که در زمین بیشتر قدم می زند و دوندگی زیادی هم ندارد ولی تعداد مصدومیت های عضلانی اش بالاست. این مصدومیت‌ها با توجه به دوندگی کم او از نظر من عجیب است. تیاگو به ندرت در جریان بازی ها مصدوم می شود و مشکل اصلی به شکل تمرینات او بر می‌گردد.»

دیدگاه‌ها