کد خبر : 1850015 | 03 آبان 1401 ساعت 16:19 | 7.1K بازدید | 6 دیدگاه

هنریک مختاریان:

این اینتر هنوز اینتر مدنظرمان نیست

هنریک مختاریان، هافبک ارمنی اینتر، مدعی شد این تیم هنوز هم جای پیشرفت دارد.

این اینتر هنوز اینتر مدنظرمان نیست

به گزارش "ورزش سه"، اینتر بعد از تعطیلات بازی های ملی عملکرد درخشانی داشته و حالا در آستانه صعود به دور بعد لیگ قهرمانان قرار گرفته است. در صورت برتری در دیدار فردا شب مقابل ویکتوریا پلژن، این اتفاق رخ خواهد داد و هنریک مختاریان نیز تاکید کرد هدف اینتر این است که تا جایی که ممکن است پیش برود.

هنریک مختاریان گفت: "ما می‌خواهیم تا جایی که ممکن است پیش برویم و این اینتر هنوز اینتر مدنظر نیست. ما هنوز هم می‌توانیم در فاز تهاجمی و دفاعی پیشرفت کنیم و ما می‌خواهیم به اهدافمان برسیم. بازی به بازی بهتر و بهتر خواهیم شد. برتری مقابل ساسولو آسان نبود، اما در ادامه با اعتماد به نفس به نوکمپ رفتیم. فردا نیز می خواهیم در مهم ترین بازی گروه پیروز شویم تا از مرحله گروهی به سلامت عبور کنیم.

1756460

همه تیم‌ها فراز و نشیب‌هایی هم دارند و ما فصل را در شرایط خوبی شروع نکرده، اما اخیرا اوضاع بهتر شده و ما می‌خواهیم حتی از این هم بهتر شویم. ما در حال یافتن سبک بازی خود هستیم و اگرچه اشتباهات همیشه وجود دارد، اما باید بهترین عملکرد خود را در زمین ارائه دهیم.

احتمال بازگشت روملو لوکاکو؟ او و مارسلو بروزوویچ دو بازیکن بسیار مهم هستند و ما به همه نیاز داریم. همه ما در ترکیب اصلی قرار نمی گیریم، اما به تک تک بازیکنان نیاز است. روملو لوکاکو تجربه و شخصیت بالایی داشته و می تواند خیلی به اینتر کمک کند.

پست مورد علاقه هنریک مختاریان؟ نزدیک بودن به دروازه حریف را دوست دارم، اما پست بازی ساز نیز مورد علاقه من است. بازی در کنار هاکان چالهان اوغلو یا مارسلو بروزوویچ چیزی را تغییر نمی دهد و من از حضور آنها در ترکیب بسیار خوشحال می شوم."

دیدگاه‌ها