کد خبر : 1850017 | 03 آبان 1401 ساعت 16:43 | 7.2K بازدید | 5 دیدگاه

اینزاگی: بازی فردا شب برای اینتر یک فینال است

سیمونه اینزاگی دیدار فردای اینتر مقابل ویکتوریا پلژن در لیگ قهرمانان اروپا را مانند یک فینال توصیف کرد.

اینزاگی: بازی فردا شب برای اینتر یک فینال است

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در شرایطی فردا شب برابر ویکتوریا پلژن در لیگ قهرمانان اروپا به میدان می رود که کسب پیروزی در این دیدار به منزله صعود قطعی این تیم به دور بعدی خواهد بود. سیمونه اینزاگی، سرمربی جوان و ایتالیایی اینتر، در نشست خبری پیش از این دیدار حضور یافته و تاکید کرد تمام فکر و ذکر بازیکنان نراتزوری معطوف به موفقیت این تیم است.

سیمونه اینزاگی گفت: "ما مربیان همیشه بر اساس نتایج قضاوت می‌شویم. من در ذهنم بازی فردا را در نظر گرفته ام و اگر بخواهیم برای تساوی بازی کنیم، صعود برای اینتر دشوار خواهد شد. ما فردا شانس صعود را در مقابل هواداران خود داریم و من امیدوارم هم خودمان و هم آنها را خوشحال کنیم.

1750521

می دانیم که چهار بازی را به بهترین شکل انجام داده ایم، اما مسابقه فردا برای اینتر مانند فینال است. ما در شرایط مشابه پارسال قرار داریم، اما گروه امسال سخت تر بود و حالا می خواهیم یک هفته مانده به پایان دور گروهی، به اولین هدف فصل برسیم، زیرا می دانیم بازی کردن در مونیخ برابر بایرن کار بسیار سختی است. من همه بازیکنان اینتر را متمرکز و آرام می بینم. ما هفت بازیکن داریم که به جام جهانی می روند و همه آنها در حال حاضر فقط به اینتر فکر می کنند.

شرایط روملو لوکاکو؟ اگر او در تمرینات پایانی شرایط خوبی داشته باشد، برای بازی فردا شب دعوت خواهد شد. روملو لوکاکو با اشتیاق و میل زیاد کار کرده و علیرغم غیبت در تمرین امروز، شرایط رو به بهبودی دارد. او بازیکن بسیار مهمی برای ما است و دو ماه غیبت لوکاکو برای ما مشکل بزرگی بود. اما سایر مهاجمان همیشه خوب کار کرده‌اند. البته می‌دانیم که در فوتبال همیشه می‌توان پیشرفت کرد و ما در همه مسابقات به جز بایرن مونیخ گلزنی کرده‌ایم.

عدم تمدید قرارداد با میلان اشکرینیار؟ امیدوارم همه چیز به سرعت حل شود و نباید فراموش کرد میلان اشکرینیار به وضوح در حال پیشرفت است. موضوع فقط معطوف به این بازیکن نیست و برخی از دیگر بازیکنان نیز شرایطی مشابه او دارند. اما من می دانم که اینتر مدیران قابلی دارد که این موضوع را در نظر دارند."

دیدگاه‌ها